This is Me

My photo
Anak kelahiran bumi Kelantan mix Kedah yang stay di Terengganu dan baru tamat study di Pahang.. Punyai seorang suami dan dua anak patung peneman tidur.. Sangat suka pada milo ais kaw dan komik Detektif Conan.. insyaAllah~ Seorang yang sensitif dan pemalu.. Tak suka orang hipokrit.. Sekian terima kasih..

My Pet Baby Luna sudah pun lapar~ ::klik untuk bagi makan::

Thursday, May 12, 2011

GERAM sama DIA.. bukan pada kamOo..


Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Entri kali ni tiada kaitan dengan sape-sape antara kamOo.. aku just nak tujukan pada ORANG-ORANG itu saja.. opkos takde kaitan dengan kamOo kamOo sekalian.. sila jangan terasa hati..

Hari ni mOod kurang elok sikit.. ada perkara yang mengganggu kotak fikiran aku.. pening ngan perangai sesetengah speses manusia yang suka menyusahkan orang lain dalam diam.. yea.. KAMU dah menyusahkan aku.. sila faham.. memang la perkara tu bukan masalah besar.. tapi bila perkara tu terjadi di saat kegawatan ekonomi sedang melanda poket, dompet dan akaun bank aku, perkara tu akan jadi masalah yang sangat besar.. sO apa yang KAMU buat tu memang benar-benar menyusahkan aku..

Aku harap dapat selesaikan masalah ni secepat mungkin.. terima kasih pada KAMU sebab berjaya menyusahkan aku kali ni..

TAK FAHAM???

Takpe.. takde kaitan ngan kamOo semua.. sedang cuba dalam proses menenangkan diri.. sebab jiwa yang tenang dapat beri pemikiran yang lebih rasional.. pemikiran rasional dapat lahirkan penyelesaian yang berkesan.. cewah, ayat memang power la.. masuk bakul angkat sendiri..hOho~ =P

Moral kali ni.. jangan menyusahkan orang.. kerana ia benar-benar menyakitkan.. 

Jaga diri.. Jaga peribadi.. papai~ =)

salah satu cara nak tenang.. tengok gambar baby.. ok sangat cOmel.. anak sape la ni..



2 comments:

Unknown said...

kah4..tu cara ko nak tenang eh...

MerLe said...

idop la.. tp comel kan.. haha..