This is Me

My photo
Anak kelahiran bumi Kelantan mix Kedah yang stay di Terengganu dan baru tamat study di Pahang.. Punyai seorang suami dan dua anak patung peneman tidur.. Sangat suka pada milo ais kaw dan komik Detektif Conan.. insyaAllah~ Seorang yang sensitif dan pemalu.. Tak suka orang hipokrit.. Sekian terima kasih..

My Pet Baby Luna sudah pun lapar~ ::klik untuk bagi makan::

Wednesday, May 11, 2011

" SEGMEN " REVIEW BLOG BY PENULIS SENJA "


buka mata pandang ke sana~

SALAM

Aku sebenarnya ada kuliah pagi ni, tapi sempat lagi nak godeng-godeng kat sini.. blogwalking jap.. tapi takleh jauh-jauh la takut tak sempat balik ke pangkal jalan..hOho~ kang ralit terlupa plak nak g kelas.. dalam kelam kabut pun sempat lagi nak join.. sebabnya aku tengok tarikh tutupnya hari ni.. wat terus la takut tak sempat.. petang nanti nak join yang cik Shera tag plak.. sangat berterus terang.. haha~ nak join jugak? sile klik gambar header dia.. terima kasih..


1. letak header.. ok aku dah letak.. =)

2. apa yang suka? aku suka warna biru..hehe.. alasan tak munasabah.. simple.. tak serabutkan otak aku bila buka.. aku suka blog yang simple-simple.. warna biru plak tu.. sejuk mata memandang.. dulu blog dia warna gelap, tak menarik bagi aku.. ::sori:: tapi sekarang nampak ok la sikit...benda lain yang aku suka.. baca sajak-sajak dia.. ok?

3. yang tak suka? emmm..sekarang ni rasanya takde kot.. aku tak reti nak kritik-kritik,, sile terima alasan aku ni..huhu..

4. blog yang saya suka? emmmmm... susah nak jawab ni.. rasanya semua blog yang ada dalam senarai dashboard saya suka.. emmmmm... ok saya pilih 4 orang bleh? 

Aku suka blog cik Lolly, cik Shera, sis Yu & cikgu Jiji.. 
siap bagi 4 terus.. memang tak ikut arahan tul la..

Ok.. dah siap.. aku dah lewat nak g kelas ni.. 

Jaga diri.. Jaga peribadi.. papai~ =)

 


8 comments:

Unknown said...

Blog anda telah di-review! ^^,

http://akusukamembebel.blogspot.com/2011/05/segmen-review-di-alam-maya.html

Cik Yaya said...

TAHNIAH!! saya telah memilih kamu sebagai pemenang utk contest kecil2 saya. hehe. ttg bg idea utk tulis entry tu.sila email details sebelum pukul 10pagi esok. nk pos hadiah!!

nama
alamat
no phone

Cik Yaya said...

babygorjes@gmail.com
email yaya hehe lupe nk bg

MerLe said...

arif : terima kasih me-review blog sy..hehe

yaya : trima kasih~ =) aiii~~ sgt terharu..

K said...

ziarah dan follow :)

salam perkenalan ;)

MerLe said...

terima kasih.. =)

peNulis SeNjA said...

http://www.penulissenja.com/2011/05/review-blog-by-penulis-senja.html

saye review awak kat sini

MerLe said...

tocey3~ =)