This is Me

My photo
Anak kelahiran bumi Kelantan mix Kedah yang stay di Terengganu dan baru tamat study di Pahang.. Punyai seorang suami dan dua anak patung peneman tidur.. Sangat suka pada milo ais kaw dan komik Detektif Conan.. insyaAllah~ Seorang yang sensitif dan pemalu.. Tak suka orang hipokrit.. Sekian terima kasih..

My Pet Baby Luna sudah pun lapar~ ::klik untuk bagi makan::

Sunday, May 8, 2011

Ladies Nite =)


Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Memandangkan ramai yang dah berangkat pulang ke kampung halaman masing-masing, sO tinggal beberapa kerat manusia je di bumi afzaan yang ku cinta-i ni.. terutamanya kat blok aspuri aku ni.. sangat sunyi sepi bak dilanda dek garuda.. cukup buat aku rasa cam nak terbang balik ke rumah.. nasib baek aku tak boleh terbang, sO aku pendamkan keinginan tu jauh di lubuk hati yang paling dalam.. hOho~ 

Bagi merawat hati yang kecewa ni, aku ngan beberapa kerat yang masih ada ni telah pegi bersantap di tempat makan yang paling femes kat bumi Lipis yang indah permai ni.. nak tau kat mana? 


haaaaa... ni la tempatnya.. De Lips Cafe Pahang Club.. gambar ni aku minta dari pakcik Google.. nasib baek ada.. nak tunggu aku amik gambar sendiri? ntah bile la.. 

Nape femes? aku tak tau nape.. tapi yang pastinya, tak penah aku datang sini tanpa lihat ada orang makan.. tiap kali aku datang, penuh je orang.. makanan pun boleh tahan la..  ada macam-macam.. mybe sebab tu ramai yang suka makan sini kot..

Aku ngan kawan-kawan berangkat dengan 2 keta.. 8 orang anak dara datang menyerang~ tapi tak bagi efek pape pun sebab memang dah ada ramai orang.. nasib baek ada gak tempat.. tu pun kat hujung-hujung.. tak dapek den nak tengok tv dari skrin besar yang segabak tu.. hOho~


Aku makan benda alah ni.. namanya kotiaw kungfu.. i sangat suke ok~ dah lama aku tak makan sebab aku kena pantang telur..huhu~ sile kesian.. tapi tadi teringin sangat nak makan, sO aku telan jugak.. kalu gatal nanti, pandai-pandai la cari ubat.. ketegaq sangat (>_<)

Kami duk situ je sampai pukul 10.. bile datang 8 orang, lambat la sikit.. bukan sebab lambat makan, tapi sebab lambat dapat makanan.. kawan aku yang tempah roti bakar je pun tunggu sampai sejam..haha~ takpe la.. tu namanya pengalaman.. lagipun tadi memang ramai sangat orang.. penuh takde meja kosong.. hebat tul la.. untung orang yang buka kedai makan kan.. sebab manusia memang akan makan setiap masa.. tak kira masa nak melantak bersantap je.. agak-agak kalu aku buka kedai makan, boleh ramai macam tu jugak ke? 
ada keinginan tapi takde usaha..hehe..

Balik je kami singgah kat dewan.. ada persembahan Malam Kebudayaan.. maktab aku buat program kebudayaan Islam.. malam ni kire malam last.. kami duk situ sampai habis majlis.. pape pun, kena support program yang maktab buat.. senior kena tunjuk perangai yang elok kan..kan..kan.. hOho~ ada macam-macam persembahan.. nasyid, deklamasi sajak, nyanyian.. not bad la.. semua hebat-hebat belaka.. tepuk sikit~ tepuk sikit~ tapi kalu my dear ada masa nasyid tadi, mesti lagi best.. hOho~ =P  tapi dia kata dah nak bersara dari benda alah tu sO cuma boleh berharap je la.. never mind.. balik pada topik utama..

Pape pun, thanks pada semua ahli sidang meja bulat tadi.. aku hepi bangat sebab dapat kumpul ramai-ramai gini.. walaupun aku tak cakap banyak reti gelak je tapi aku hepi bangat ok.. thanks ya~ =)


Ok la.. jumpa lagi ..Jaga diri.. Jaga peribadi.. papai~ =)


No comments: