This is Me

My photo
Anak kelahiran bumi Kelantan mix Kedah yang stay di Terengganu dan baru tamat study di Pahang.. Punyai seorang suami dan dua anak patung peneman tidur.. Sangat suka pada milo ais kaw dan komik Detektif Conan.. insyaAllah~ Seorang yang sensitif dan pemalu.. Tak suka orang hipokrit.. Sekian terima kasih..

My Pet Baby Luna sudah pun lapar~ ::klik untuk bagi makan::

Tuesday, May 17, 2011

Jom Join Rm30 Topup Giveaway Oleh Budak Botak... (",)


sile pilih saya.. sile pilih saya.. hehe~ =P


Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Tadi kata nak study tapi sempat lg nak join benda alah ni.. sape nak join jugak, sila klik kat sini..sini..

Mula-mula masuk blog dia, aku nampak header.. ok.. sangat comel.. aku suka kartun tu.. sO ia benar-benar menarik perhatian aku untuk terus baca entri dia.. 

Tengok sekali imbas, aku dah boleh agak tuan blog tu orang 'senior'.. yela.. nak banding ngan aku, baru je lagi kan.. blog agak padat, penuh & ada macam-macam benda.. tapi masih tersusun.. iklan semua ada kat atas.. tak la serabut sangat.. aku suka sebab tema warnanya biru.. hehe.. my fav colour.. 

Pastu bahagian tepi dia dah asingkan entri yang baru, entri yang hot ngan entri-entri yang lain.. sO aku senang nak pilih nak baca yang mana.. cara penulisan pun ok dan mudah difahami.. ada banyak gak la benda baru yang aku boleh belajar.. 

Emmmmm... rasanya takde apa yang aku boleh komen sebab aku pun tak tau nak komen apa.. hehe..

Aku tak tau nak tag sape ni.. sape yang baca entri ni kiranya kamOo dah di'tag' untuk join benda alah ni.. ok tak kalu gitu.. hehe..

Ok la.. aku stop dulu.. kali ni betul-betul nak g study dah..

Jaga diri.. Jaga peribadi.. papai~ =)

No comments: