This is Me

My photo
Anak kelahiran bumi Kelantan mix Kedah yang stay di Terengganu dan baru tamat study di Pahang.. Punyai seorang suami dan dua anak patung peneman tidur.. Sangat suka pada milo ais kaw dan komik Detektif Conan.. insyaAllah~ Seorang yang sensitif dan pemalu.. Tak suka orang hipokrit.. Sekian terima kasih..

My Pet Baby Luna sudah pun lapar~ ::klik untuk bagi makan::

Saturday, May 14, 2011

Akibat duk godeng - godeng merata...

Apa dah jadi????

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Aku tak tau apa aku buat tadi.. lepas siap godeng-godeng, aku tak tau gane nak patah balik.. tak tau gane nak betulkan balik.. rasa cam sesak la plak blog ni.. tu la, dah tau tak reti, tak payah la godeng-godeng merata.. esOk-esok la plak aku betulkan semula..

Mata tak ngantuk sO aku try wat header tadi.. hehe.. tapi  nampak cam pelik la pulak.. emmmmmmmmmmm...

K la.. Jaga diri.. Jaga peribadi.. papai =)



Study tak habis lagi tapi duk sibuk godeng-godeng benda lain dah.. hehe~



No comments: