This is Me

My photo
Anak kelahiran bumi Kelantan mix Kedah yang stay di Terengganu dan baru tamat study di Pahang.. Punyai seorang suami dan dua anak patung peneman tidur.. Sangat suka pada milo ais kaw dan komik Detektif Conan.. insyaAllah~ Seorang yang sensitif dan pemalu.. Tak suka orang hipokrit.. Sekian terima kasih..

My Pet Baby Luna sudah pun lapar~ ::klik untuk bagi makan::

Saturday, May 14, 2011

KamOo sangat cOmel ok~ =)


tomeynye dier~ =D

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Setelah menunggu berjam-jam dan hampir berputus asa, akhirnya boleh jugak buka blog.. nasib baek aku tak start merajuk lagi.. terima kasih pada jiran-jiran aku yang ajak aku tgk muvi sampai dapat buat aku lupa psl blog sekejap.. hOho~ 

Tadi aku kuar berderat ngn kawan-kawan sejenis aku a.k.a wanita.. kat mana lagi nak gi setiap mlm Jumaat di Kuala Lipis yang indah permai ni kalau tak ke pasar malam.. beli ayam goreng madu yang dah lama aku tak telan.. emmm..sedap gak la walaupun rasa cam manis sikit.. nama pun madukan.. aku suka madu.. tapi tak suka bermadu apa lagi dimadukan.. harap maklum.. =P

Ok.. sambung pada citer.. selepas berderat di pasar malam, kami berjamu selera di tempat makan paling femes di Lipis.. hOho~ di mana? sila rujuk entri ni.. =)

Ramai tul budak maktab tadi.. macam makan kat cafe maktab dah.. hehe.. salah sorangnye bawa famili dia.. his wife & a veri cute daughter.. sebenarnya dia 1 batch ngan aku tapi lepas kahwin, dia minta tangguh semester.. sO sekarang dia sambung belajar ngan junior aku.. sorang yang sangat baik.. seolah-olah  AbangLong bagi kami.. his wife pun cantik dan lembut je.. sO sweet.. 

Tapi tu bukan citernya sekarang.. aku nak citer pasal anak dia.. 

Anak dia sangat comel ok~ i like~ =)

Dengan tudung kecik yang dia pakai & perangai mesra alam sengih kat semua orang tak kira sape, aku rasa geram sangat bila tengok.. rasa cam nak tarik-tarik tangan pastu cubit pipi sepuas hati.. nasib baik bukan anak aku.. hehe~ sOooo comel ok.. =) 

budak kecik pakai tudung sangat cOmel~ 


Oleh kerana aku tak dapat lepaskan 'geram' pada budak tu, sO aku lepaskannya pada si 'pengganti'.. hOho~

mangsa keadaan tempat aku lepaskan geram..hehe~ cian pica~ =P


Ok la.. sebelum aku melalut panjang lagi, baik aku berenti awal-awal kan.. pape pun, Jaga diri.. Jaga peribadi.. papai~ =)




No comments: