This is Me

My photo
Anak kelahiran bumi Kelantan mix Kedah yang stay di Terengganu dan baru tamat study di Pahang.. Punyai seorang suami dan dua anak patung peneman tidur.. Sangat suka pada milo ais kaw dan komik Detektif Conan.. insyaAllah~ Seorang yang sensitif dan pemalu.. Tak suka orang hipokrit.. Sekian terima kasih..

My Pet Baby Luna sudah pun lapar~ ::klik untuk bagi makan::

Sunday, May 8, 2011

Kau Pergi Jua~~~~ =(


Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Pagi ni mOod aku sedey sikit.. ntah nape tibe-tibe sebak di dada datang ngan tiba-tiba.. biasanya duk sorang-sorang sebelum ni tak terasa pun.. tapi kali ni ntah nape rasa sedih yang amat.. 

RUMET AKU DAH BALIK RUMAH~~~ =(

Dia baru gerak awal pagi tadi.. sO..sekarang kalu kire sekali ngan aku, tinggal 3 kerat je lagi girlzzz kelas.. alahai~ nasib baek ada lagi bape kerat dari kelas lain.. ada gak peneman kat bumi afzan yang sangat ku cintak-i ni..hOho~

kat cni opkos muka aku takde sbb aku yang amik gambo.. sO takde contest teka yang mana satu aku.. hOho~

kamOo.. kamOo.. kamOo.. kamOo.. ::sambil tunjuk kat semua muka:: sile balik ngan cepat.. aku dah rindu nak dengar gelak tawa kamOo.. duk dengar kicau burung ngan sorakan monyet je, dah bosan.. sO..sile balik ke sini secepat yang mungkin ::ayat paksa::

K la..aku nak g cari kotak tisu jap.. mana ntah letak tadi.. 

Jaga diri.. Jaga peribadi.. papai~ =)



4 comments:

ch!natsu said...

ingtkan napela yg sedey sgt tuh.. huhu..
do take care okeh? =)

Unknown said...

ingtkan sdeyh aku tak datang komen..

MerLe said...

ch!natsu : hehe..

jiji : haha.. yea.. aku tggu2 komen kamOo..

Shaherah said...

shera tag kamu.. kat sini..

http://laluan-kehidupanku.blogspot.com/2011/05/first-giveaway-ame-dan-aneff.html