This is Me

My photo
Anak kelahiran bumi Kelantan mix Kedah yang stay di Terengganu dan baru tamat study di Pahang.. Punyai seorang suami dan dua anak patung peneman tidur.. Sangat suka pada milo ais kaw dan komik Detektif Conan.. insyaAllah~ Seorang yang sensitif dan pemalu.. Tak suka orang hipokrit.. Sekian terima kasih..

My Pet Baby Luna sudah pun lapar~ ::klik untuk bagi makan::

Tuesday, May 17, 2011

Study Sampai Pengsan (@_@)



Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Aku sibuk sekarang ni.. sibuk nak study.. last minit baru nak study.. sila jangan tiru.. hOho~ exam 1st paper aku hari Khamis ni.. rasa macam kejap je masa berlalu.. 

Tapi dalam sibuk duk study, sempat lagi duk godeng-godeng benda lain.. my rumet dah nak bertunang.. sibuk duk pikir pasal persediaan majlis dia.. kita pun jadi sibuk jugak bagi cadangan.. aiii~ bestnye~


Bila pikir-pikir balik, baru teringat.. aku dah di tahun akhir.. patut la dah ramai nak bertunang or kahwin..  dalam bergelak tawa, ada rasa sebak jugak di hati.. tahun depan semua akan mula dengan kehidupan yang baru.. di tempat yang baru.. suasana yang baru.. entah bila akan dapat jumpa lagi.. emmmmm....


Pape pun, aku tak boleh pikir-pikir lagi pasal semua tu.. sekarang kena study untuk exam Khamis ni dulu.. yang paper minggu depan, study minggu depan.. hehe~ mentang-mentang la ada 1 paper je, sempat lagi duk update blog.. sori pada semua sebab aku tak sempat nak singgah-singgah & komen semua blog kamOo.. dah setel 1st paper ni aku komen puas-puas k.. hOho~

Ok la.. nak start study pulak.. doakan semua baik-baik saja.. kalu sempat, aku update lagi nanti.. yang penting.. 

Jaga diri.. Jaga peribadi.. papai~ =)


No comments: