This is Me

My photo
Anak kelahiran bumi Kelantan mix Kedah yang stay di Terengganu dan baru tamat study di Pahang.. Punyai seorang suami dan dua anak patung peneman tidur.. Sangat suka pada milo ais kaw dan komik Detektif Conan.. insyaAllah~ Seorang yang sensitif dan pemalu.. Tak suka orang hipokrit.. Sekian terima kasih..

My Pet Baby Luna sudah pun lapar~ ::klik untuk bagi makan::

Sunday, May 15, 2011

BLOGLIST ITIK KUNING


Terbaik~ hOho~

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Lama aku mengadap laptop.. tak tau nak update apa.. tiba-tiba jadi blur, idea terbang melayang ntah ke mana.. hilang bersama beberapa entri aku yang seolah-olah tak penah wujud.. agak-agak boleh ada balik tak entri-entri yang dah hilang tu? pape pun, aku dah latih diri untuk pasrah atas apa yang dah terjadi.. wallah~ ayat memang hebat.. hOho~

Tapi lepas puas godeng-godeng, jumpa segmen ni.. cam biasa, sape nak join, sile klik header kat bawah ni.. jom join~ =)  


Ok.. sekarang nak pilih kategori pulak... emmm... mungkin Kategori B.. kire kategori jarang update la.. tapi selagi sempat, setiap hari nak update..hehe~ 

Then, cari gambar itik yang kiut.. aku jumpa yang ni.. cari 1 tapi jumpa banyak pulak.. tak tau nak pilih yang mana.. letak banyak pun takpe kan..kan..kan.. hOho~

ok.. cOmey sangat.. sO kiut~

membayangkan dia tengah gerakkan kaki dalam air.. terkedek-kedek.. hehe

ni pun comel jugak.. tapi tak kuning penuh pulak.. 

haaaa.. yang ni yang paling femes.. hehe.. comey..comey..comey~

Then kena tag sekurang-kurangnya sorang kawan.. sO aku nak tag......... 


Ok la, rasanya tu je kot.. aku stop dulu.. sape nak join, klik kat gambar header kat atas tau.. jangan silap klik plak.. 
Pape pun, yang penting.. Jaga diri.. Jaga peribadi.. papai~ =)


2 comments:

NadiRah said...

thnks sudi join...
wah~ banyaknya itik2..
banyak2 spesis nih...huhu..

MerLe said...

hehe.. nmpk comel plk..