This is Me

My photo
Anak kelahiran bumi Kelantan mix Kedah yang stay di Terengganu dan baru tamat study di Pahang.. Punyai seorang suami dan dua anak patung peneman tidur.. Sangat suka pada milo ais kaw dan komik Detektif Conan.. insyaAllah~ Seorang yang sensitif dan pemalu.. Tak suka orang hipokrit.. Sekian terima kasih..

My Pet Baby Luna sudah pun lapar~ ::klik untuk bagi makan::

Saturday, July 2, 2011

Larik-larik 1 Malaysia + Internship bermula~ =)


Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Esok akan berlangsung acara gilang gemilang Larian Serentak 1 Murid 1 Sukan.. al-maknanya, esok ramai la yang akan berlari-lari anak, berlari-lari bapak mahupun berlari-lari mak keliling ipg aku yang memang cukup untuk wat aku kesemputan nak habiskan 1 pusingan.. semua diwajibkan sertai.. budak-budak sekolah rendah ngan menengah yang berhampiran pun akan join sama.. baguih~ kita tengok sape yang boleh sampai dulu nanti.. hOho~


Bukan setakat kat ipg aku je, dengarnya seluruh Malaysia akan wat acara ni esok.. pape pun, gOod luck pada akan berlari-lari.. aku tak lari-lari esok sebab yang semester 8 dikecualikan.. hOho~

why?

Sebab kitorang nak berangkat ke tempat internship dah.. selamat tinggal Lipis~ huhuhu~ minggu depan dah kena masuk sekolah.. rasa cam baru je selesai praktikum & balik ke ipg, dah kena masuk sekolah semula.. jumpa lagi ngan kamOo budak-budak~ kat mana? sile rujuk entri ini =)


Harap kali ni pun aku dapat wat ngan baik.. dapat siapkan tesis ngan baik.. dapat laksanakan projek ngan baik.. dapat duk kat rumah baru ngan baik.. & dapat selesaikan 'hal itu' ngan baik.. hal apa? hOhoho~ pendek kata, harap semuanya akan baik-baik saja.. insyaAllah~ =)

Pape pun, jaga diri.. jaga peribadi.. papai~ =)


harap pakcik brokben tak wat hal.. awat la takleh nak guna lagi ni.. emmmmm... 



2 comments:

Unknown said...

patot le umi aku gelabah semcam je hari ni

MerLe said...

umi ji pn join jgk eyh.. terbaik~