This is Me

My photo
Anak kelahiran bumi Kelantan mix Kedah yang stay di Terengganu dan baru tamat study di Pahang.. Punyai seorang suami dan dua anak patung peneman tidur.. Sangat suka pada milo ais kaw dan komik Detektif Conan.. insyaAllah~ Seorang yang sensitif dan pemalu.. Tak suka orang hipokrit.. Sekian terima kasih..

My Pet Baby Luna sudah pun lapar~ ::klik untuk bagi makan::

Sunday, July 10, 2011

Happy 5th Anniversary Guyzzz + Gurlzzz =)


Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Hari ni genaplah 5 tahun aku jadi penghuni Afzan yang tercinta~ apakah Afzan??? tu nama singkatan ipg aku... Institut Pendidikan Guru Kampus Tengku Ampuan Afzan... ayat senang panggil --> maktab~ sape tak tau lagi apa itu maktab, pi bukak google... search cari info... malaih eden nak torang panjang lebor.. ok..bahasa dah bercampur baur..

Entri kali ni aku tujukan khas buat teman-teman 1 batch aku... tak kira la dari ipg aku mahupun dari ipg lain... 

SELAMAT ULANG TAHUN KE-5~ =)
oyeh~ oyeh~ oyeh~ lempar bunga api..............

Kita tinggal setengah tahun lagi untuk godeng-godeng kat ipg masing-masing, lepas tu ntah ke ceruk mana la kita akan dihantar posting... selagi ada masa ni, teruslah cipta kenangan terindah untuk kita kenang bila dah kuar nanti... sekarang ni semua semester 8 duk internship kat sekolah... mOga berjaya dalam apa jua projek yang korang jalankan... projek aku mula minggu depan... berdebor eden~ harap-harap berjaya la hendaknya... ok...ayat dah merapu lagi...

rehat sekejap....... ok sambung baca...

Bila diingat semula... macam-macam hal dah berlaku sepanjang 5 tahun ni... Alhamdulillah... aku berjaya harunginya dengan baik... terima kasih pada semua yang banyak membantu... setiap kejadian yang terjadi memberi seribu satu pengalaman yang berharga untuk diri... pape pun, aku hanya mengharap yang terbaik untuk semua... mOod serius tibe-tibe datang... hOho~

Aku rajin hari ni... nak tunjuk muka-muka kawan 1 batch aku... hOho~ tapi ada gak la yang takde dalam ni... maybe yang 2nd dan 3rd intake... pada yang takde, harap maaf dipinta... moh besor-besorkan mata tengok kot-kot ada kawan-kawan korang... gambar tecik je.. hOho~ 

ni classmatezzzz aku... Unit Prasekolah... tapi kami dikenali dengan nama PraMu @ sekarang sebagai Prasekolah 1... gabungan nama Prasekolah + Muzik... masa awal dulu, class aku minor muzik... tapi aku tak reti pape pun bab muzik... hOho~

ni kelas my 'baby paling comel'... hehe~ my ex-rumet dalam kelas ni... dorang unit Pendidikan Seni... semuanya memang tangan berseni... ok~ eden jeles bab tu sebab dorang lukis memang terbaek~

ni ialah kelas pesaing kelas aku... bersaing ngan sihat la... unit Prasekolah jugak... tapi dorang dikenali dengan nama PraKS @ Prasekolah 2... sebab masa awal dulu dorang minor pendidikan sosial... semuanya calon cemerlang... kira unit terbaik semester 8 la... pape pun, dorang memang rajin... 

ni pulak unit Pendidikan Islam... nama singkatannya unit Pai... dulu dorang unit 1st Pai kat ipg aku... tapi sekarang dah ramai junior Pai... 

ni pulak unit Bahasa Melayu.. aku dulu nak amik BM... tapi mak aku tak bagi pilih sebab katanya susah... memang... aku tengok susah la jugak dorang belajar... tapi pape pun, dorang semua ok ok belaka... 

last sekali...... unit Matematik... semua bangsa Cina... tapi dorang semua friendly... aku ada rapat ngan beberapa orang... yang lain biasa-biasa je...


Jaga diri... Jaga peribadi... papai~ =)


5 comments:

Hafizin Jamil said...

status sedih jgak ni..tp bila tngok amoi dari grup matematik..wow.!!haha

Unknown said...

blh tlong pancing awek amoi utk aku sorang?? :P

MerLe said...

H.J : haha~ sempat ag

jiji : ko nak yg jnis apa ji? ada byk jnis.. ada jnis miss world.. ada jnis tuanku putri.. hehe

Anaziaf Srm said...

yu plop terase sedey bace..dh 5 taun dh korunk..kejap jew kn mse berlalu..wish u all gud luck especially my brother n u sis ;)
all da best!

MerLe said...

tq sis~ =) all da best to you too~ emmm... mmg sedih bila ingt2 blik.. cepat je ms berlalu.. x sangka..