This is Me

My photo
Anak kelahiran bumi Kelantan mix Kedah yang stay di Terengganu dan baru tamat study di Pahang.. Punyai seorang suami dan dua anak patung peneman tidur.. Sangat suka pada milo ais kaw dan komik Detektif Conan.. insyaAllah~ Seorang yang sensitif dan pemalu.. Tak suka orang hipokrit.. Sekian terima kasih..

My Pet Baby Luna sudah pun lapar~ ::klik untuk bagi makan::

Wednesday, July 13, 2011

"SEGMEN KENALI BLOGGER SPORTING"


Assalamualaikum dan Salam Sejahtera...

Aku nak join segmen ni... sape nak join jugak, klik kat header bawah ni k....


Jantina???
Aku sorang perempuan yang sejati.. =)

Umur ???
Baru je menjejak ke usia 24 tahun... muda belia awet muda lagi... hOho~ perasan =P

Status???
Dah jadi tunangan orang~ =D gedix.....

Tempat Tinggal???
Aku sekarang bertapa kat bumi Pahang sebab study... famili aku plak bermastautin kat Terengganu... tapi rumah kediaman ada kat Kelantan... sO macam mana nak terangkan ni??? emmmmmm.... ok... saya pilih Kelantan~ saya kunci jawapan ini!

gambar takde kaitan ngan entri... sje je letak sebab rasa cam comel.. hOho~

Ok.... rasanya ni je yang tuan tanah nak... done! =) 

Sape nak join, moh join cepat-cepat sebelum cukup 150 penyertaan...

Jaga diri... Jaga peribadi... papai~ =)


4 comments:

Sunah Sakura said...

orang kelantan lagiii~~~ ekeke~ da jumpe beberapa blogger yang buat entri ni orang kelantan.. hehehe

MerLe said...

hehe.. yea eyh.. rmai benor org kelantan nOooooo.......

Unknown said...

wahhh . bestnye dapat kenal orang kelate . Tia pun ada kampung kat kelatey :)

MerLe said...

hehe.. hi~ slmt berkenalan =)