This is Me

My photo
Anak kelahiran bumi Kelantan mix Kedah yang stay di Terengganu dan baru tamat study di Pahang.. Punyai seorang suami dan dua anak patung peneman tidur.. Sangat suka pada milo ais kaw dan komik Detektif Conan.. insyaAllah~ Seorang yang sensitif dan pemalu.. Tak suka orang hipokrit.. Sekian terima kasih..

My Pet Baby Luna sudah pun lapar~ ::klik untuk bagi makan::

Thursday, July 21, 2011

BEN ASHAARI CARI BLOGGER BARU JER

syOmel kan... opkos ni bukan aku...hOho~

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera...


Aku still kategori blogger baru kan... sO aku nak la men'join'kan diri... sape nak join jugak, sile men'klik'kan jari anda pada banner si tuan tanah Ben... rOsak bahasa aku hari ni...

Pada sape-sape yang datang singgah nanti, terima kasih aku ucapkan... semoga persinggahan anda memberi seribu satu ruang untuk aku mengenali dan belajar perkara - perkara baru di ruangan maya ni... harap korang sudi singgah dan bagi my pet Luna makan... hehe~ sempat lagi...

Blog ni baru lagi... tambah plak tuan punya blog ni memang tak reti pape pasal kije edit-mengedit ni... andai korang rasa ada yang kurang mana-mana, tegur-tegurlah yea... akan ku usahakan yang terbaik sedaya upaya kudratku... ok..dah mula merapu...


**************************************************************

Mengira detik-detik terakhir internship di sekolah mengingatkan aku bahawa banyak lagi kerja yang tak dibereskan.. harap tempoh seminggu ni cukup untuk aku langsaikan tugas-tugas yang masih tertangguh... tibe-tibe ayat skema kuar...  dah mula kena cari makcik ke'rajin'an dan kurung pakcik ke'malas'an... 

Ok... kita jumpa lagi di lain entri...

Jaga diri... Jaga peribadi... papai~ =)


16 comments:

Unknown said...

baru ke..ehhe

MerLe said...

jiji : hehe..aku baru lg kan..kan..kan..

misschubby : salam perkenalan =)

ladymariah said...

followed u :)

ninie_azriena said...

ninie datang terjah sini dari segmen abg ben..
salam persahabatan buat empunya blog..
eppy blogging ya (n_n)

http://ninieazriena91.blogspot.com/2011/07/ben-ashaari-cari-blogger-baru-jer.html

ct kektus said...

haip~

kite pon blogger baru. hihi ;)

Zul fattah said...

singgah...erm..happy blogging

NabilahMF said...

Hye. Salam perkenalan. Jenguk dari segmen Abang Ben.

Happy Blogging!

http://abilitusaya.blogspot.com

Izwa Kamaruddin said...

singgah & follow :)

Ummi_R❀salici❀us said...

join jgk ! dah follow kamu :)

hanyzham hadny said...

salam kenalan dari nyzham
jejalan dari segmen Encik BEN
dah follow blog awak dah
kalo sudi follow la blog saya plak

eiyna zhafirah said...

snggh cni :)

ben ashaari cari blogger baru jer

maszull said...

slm perkenalan dr mama..:)

http://maszull.blogspot.com/2011/07/ben-ashaari-cari-blogger-baru-jer.html

Lulu Caldina said...

Lulu pun blogger baru ;)

Nabila Wahab said...

hye disana, sy disini.. heheh..
singgah2 sambil berkenalan... :)

dukacita sbb x sempat nak join segmen bro ben ni.. urrmmm...

tp takpe..
singgah2 la blog sy kalau ada masa yee.. :)

MerLe said...

thanks pada mana yang singgah & men'follow'.. nti sy singgah & follow korang plk ble problm setel nti..

Zul fattah said...

skodeng2 n terjah sini..


http://zulfattah.blogspot.com/