This is Me

My photo
Anak kelahiran bumi Kelantan mix Kedah yang stay di Terengganu dan baru tamat study di Pahang.. Punyai seorang suami dan dua anak patung peneman tidur.. Sangat suka pada milo ais kaw dan komik Detektif Conan.. insyaAllah~ Seorang yang sensitif dan pemalu.. Tak suka orang hipokrit.. Sekian terima kasih..

My Pet Baby Luna sudah pun lapar~ ::klik untuk bagi makan::

Saturday, July 16, 2011

" Segmen Oshin : Umor Saye ........ "


 Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Aku merawat kekecewaan sebab takleh join segmen Pakcik Jiji ngan sertai  segmen cik adik manis ni... hiperbola di situ...hehe... sape nak menjoinkan diri jugak, sila la merajinkan diri anda meng'klik' header di bawah...


sOnang je... juz gitau umur... ok~ umur aku sekarang 24 tahun......... tapi aku still awet muda belia dan comey lotey... perasan =P sekian terima kasih...hOho~


Hari ni & esok aku ada hal perlu dibereskan... kalu sempat, aku wat singgah sahur kat blog korang... kalu tak sempat gak, aku usha-mengusha je nanti... sila jangan rindu... hOho~ ke'perasaan' melanda diri lagi... sila wat 'dOno' je...

Pape pun.... jaga diri... jaga peribadi... papai~ =)


5 comments:

Unknown said...

haha merawat kedukaan

oshin said...

seumur ngan adik oshin nih..hihi

thanks sudi join :)

MerLe said...

jiji : hahaha~ gurau jek..

oshin : ur welcome~ =)

fana said...

bru jumpe yg sebaya dgn fana
:)

MerLe said...

hehe..sebaya~ =)