This is Me

My photo
Anak kelahiran bumi Kelantan mix Kedah yang stay di Terengganu dan baru tamat study di Pahang.. Punyai seorang suami dan dua anak patung peneman tidur.. Sangat suka pada milo ais kaw dan komik Detektif Conan.. insyaAllah~ Seorang yang sensitif dan pemalu.. Tak suka orang hipokrit.. Sekian terima kasih..

My Pet Baby Luna sudah pun lapar~ ::klik untuk bagi makan::

Monday, July 18, 2011

Goodbye MARIMAR~ & Juvana.....


Assalamualaikum dan Salam Sejahtera...

Selama ni kalau aku tengok citer yang panjang dalam tv, mesti takleh tengok ending... tak tau la nape... kalu dapat tengok ending, maknanya aku tak tengok citer tu awal-awal... 



Masa aku praktikum semester lepas, citer ni baru start... sO bile dah tengok sekali, melekat la sampai sekarang... hari ni final citer... & aku baru fikir nak cipta rekod bagi diri aku sendiri... dapat tengok ending citer yang memang aku follow sejak awal... tapi............... cinta bukan milikkkkk kitaaaaa~ tetiba kuar lagu Alyah...hehe~

"..Petang ni kul 2.30 ada mesyuarat dot dot dot...." 

Senyuman manis teman seperjuangan waktu mengkhabarkan berita tu hanya mampu ku balas dengan mOod kesenyapan.......

ok... citer tu start kul 3... sO maknanya........ hOhohoho~

entri kosong semata-mata... terima kasih kerana sudi membaca.. huhu~

syOmel~ =D

Jaga diri... Jaga peribadi... papai~ =)



citer Juvana pun habis hari ni.... macam mana yea penamat citernye.....

4 comments:

sarah mohamad said...

dah habis dah marimar. mujur happy ending heheh

MerLe said...

hehe..sebenarnya dah tau endingnya..sbb tgk kt u.tube awal2 lagi..

a.R said...

tak berkesempatan pon tengok marimar.. tapi tau dia adlah sangat shanteq dan seksi...huhuhu~ 2 - 3 ep je aritu sempat. tu pon masa dia jadi maid keje ngn abah dia.. kendian masa yang hubby dia naik kapal terbang yang meletop tuh..hihihi... tu je aku hengat..hihihi~~

MerLe said...

hehe..sy pn byk gk tertinggal episod..time ada ms je tgk