This is Me

My photo
Anak kelahiran bumi Kelantan mix Kedah yang stay di Terengganu dan baru tamat study di Pahang.. Punyai seorang suami dan dua anak patung peneman tidur.. Sangat suka pada milo ais kaw dan komik Detektif Conan.. insyaAllah~ Seorang yang sensitif dan pemalu.. Tak suka orang hipokrit.. Sekian terima kasih..

My Pet Baby Luna sudah pun lapar~ ::klik untuk bagi makan::

Sunday, July 3, 2011

Aktiviti Buang Masa =P


Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Kita hanya merancang.. penentunya bukan kita.. itulah yang berlaku sekarang.. kalau ikut perancangan asal, aku patutnya dah ada kat Bentong.. tapi sekarang aku still bertapak di bumi Lipis.. semuanya kerana tiba-tiba dapat tahu sekolah cuti hari Isnin.. 

Tak tau nak hepi ke tak.. mungkin patut hepi sebab dapat cuti.. yelah, bukan mudah nak dapat cuti free gitu kan.. tapi yang tak bape nak best bile kena duk sorang-sorang.. yelah, dah cuti ramai la yang balik ke kampung halaman tercinta.. aku jugak yang kena jadi penjaga asrama.. aiaiaiiii~ always like this! tak suke~ =(


Hari ni aku habiskan masa dengan layan citer-citer yang pelbagai dalam laptop segabakku yang tersayang ni.. untung gak ko segabak kan cik lappy.. besar skrin nak tengok citer.. ok~ aku suka bab tu.. hOho~

aku layan citer ni hari ni.. hOho~

Tapi aku terperasan something.. nape semua citer dalam lappy ni stok leleh je??? nak kena cari stok baru plak ni...

Pape pun.. jaga diri.. jaga peribadi.. & selamat malam.. papai~ =)


bile nak start wat kije ni???


No comments: