This is Me

My photo
Anak kelahiran bumi Kelantan mix Kedah yang stay di Terengganu dan baru tamat study di Pahang.. Punyai seorang suami dan dua anak patung peneman tidur.. Sangat suka pada milo ais kaw dan komik Detektif Conan.. insyaAllah~ Seorang yang sensitif dan pemalu.. Tak suka orang hipokrit.. Sekian terima kasih..

My Pet Baby Luna sudah pun lapar~ ::klik untuk bagi makan::

Friday, July 29, 2011

Cik Lappy punye pasal! =(

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera...

Terima kasih pada yang datang menerjah dan menjenguk.. ramai yang datang tinggalkan jejak di ruang komen... 

TERIMA KASIH YANG AMAT SANGAT PADA SEMUA... 

Sori sebab aku tak dapat nak membalas kunjungan anda semua lagi.. cik lappy kesayanganku menghadapi masalah sikit, takleh nak online lama-lama.. panas sikit je dia dah mematikan diri sendiri tanpa sebarang petanda.. huhuhu~ i sangat sedih ok~ cepat la baik cik Lappy~ eden dah lama tak berblogwalking ni...


Aku sedang menaip dengan kadar yang sangat cepat ni.. takut cik Lappy segabak ni mematikan diri lagi.. sebab tanda - tanda kepanasan dah mula terasa.. oh tidak~

Nanti bile aku dapat setelkan masalah cik Lappy ni, aku akan gi jalan - jalan kat blog korang k...

oh ya~ singgah la selalu bagi makan kat Luna tau~ tenkiu~ =)

k la... cik Lappy dah panas.. korang jaga diri baik - baik.. jaga peribadi... papai~ =)


Hajat hati aku nak wat contest @ segmen.. agak-agak kalu aku wat, korang nak join tak?

4 comments:

alin said...

maybe you pnye fan kat lappy tu problem kot..slalu on lappy atas katil ke?

msredcheesecake said...

muga lappy cepat sembuh...

cer lihat..

http://msredcheesecake.blogspot.com/2011/07/bw-sambil-tambah-follower.html

MerLe said...

alin : aah..fan ada problm..x on atas katil tp mybe dh lama sg kot..

msred : tenkiu =)

Sunah Sakura said...

sabar eks merle~ hehehe... nanti da ok boleg wat blogmarathon~~~ :D