This is Me

My photo
Anak kelahiran bumi Kelantan mix Kedah yang stay di Terengganu dan baru tamat study di Pahang.. Punyai seorang suami dan dua anak patung peneman tidur.. Sangat suka pada milo ais kaw dan komik Detektif Conan.. insyaAllah~ Seorang yang sensitif dan pemalu.. Tak suka orang hipokrit.. Sekian terima kasih..

My Pet Baby Luna sudah pun lapar~ ::klik untuk bagi makan::

Thursday, July 14, 2011

...M.E.N.G.A.N.T.U.K...


 Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Redup je pagi ni... sejuk dingin pagi + hujan renyai-renyai menghembuskan angin bayu yang sepoi-sepoi bahasa + tido lewat semalam membuatkan aku rasa cam nak me'landing'kan diri dalam kadar yang segera... rasa berat je mata ni... tapi mana bOleh tido masa P&P... nak kena ketuk kat Guru Besar buat la perangai... nasib baek hari ni partner aku yang mengajar... aku tolong-tolong mana yang patut je... sambil buat laporan tugasan program, sempat lagi bergodeng-godeng kat sini.. sila jangan tiru... hOho~

Dari pagi tadi lagi aku duk tawaf dua-dua kelas pra tapi ngantuk tak hilang lagi... sampaikan ada budak tanya aku tadi....



"ciguuu~ cigu watpe ni? tejap datang sini.. tejap pelgi sana..."

<----- *bukan budak sebenar*


hOho~ ok... aku faham... budak-budak memang pemerhati dan pengulas yang sangat baik... sO jangan la duk wat perangai yang pelik-pelik depan budak... take note yea....


agak-agak kalu aku tawaf 1 sekolah, boleh hilang tak ngantuk???


8 comments:

Unknown said...

budak2 mmg melekat..

MerLe said...

melekat kuat cam gam uhu

Sunah Sakura said...

hehehe...budak2 kecik ni terus terang sangat kan..

Unknown said...

hahaa . melampau tu kak kalau nak tawaf satu sekolah . hahaa .

PinKy MoMMa said...

budak budak ni jujur..kejujuran tu yg mahal tu..

tawaf 1 skolah?..x penat ke cikgu?

MerLe said...

sunah : hehe,,mmg pn..bagus sgt

tia : haha..x wat pn sbb hjan..

pinky : yea.. suka ngn bdk2 sbb dorg mmg jujur.. penat gak la nk tawaf skolah ni..hehe

belog|amiyo said...

mengatuk lah. singgah bagi pet makan. haha

MerLe said...

hehe.. tenkiu~ =)