This is Me

My photo
Anak kelahiran bumi Kelantan mix Kedah yang stay di Terengganu dan baru tamat study di Pahang.. Punyai seorang suami dan dua anak patung peneman tidur.. Sangat suka pada milo ais kaw dan komik Detektif Conan.. insyaAllah~ Seorang yang sensitif dan pemalu.. Tak suka orang hipokrit.. Sekian terima kasih..

My Pet Baby Luna sudah pun lapar~ ::klik untuk bagi makan::

Monday, July 18, 2011

Berkawan Biar Beribu... dah sampai takat RATUS~ =D ::thanks::


Assalamualaikum dan Salam Sejahtera...

Kesibukan membuatkan aku kurang mem'blog'kan diri... tapi aku baru terperasan digitnya dah berubah dari 'puluh' ke 'ratus'.. dah 3 angka~ wallah~ wallah~ wallah~


Entri kali ni aku tujukan khas buat semua follower aku yang sanggup men'follow' blog aku yang ala kadar ni... juga tak lupa pada blogger-blogger yang selalu komen-mengkomen-mengomen entri-entri aku yang tak seberapa... korang semua la yang selalu beri semangat dan inspirasi untuk aku terus berkarya... cewah ayat~ karya pebendanya... merapu meraban je pandai... hOho~

Pape pun.. THANK YOU SO MUCH... =)

Jaga diri... Jaga peribadi... papai~ =)


No comments: