This is Me

My photo
Anak kelahiran bumi Kelantan mix Kedah yang stay di Terengganu dan baru tamat study di Pahang.. Punyai seorang suami dan dua anak patung peneman tidur.. Sangat suka pada milo ais kaw dan komik Detektif Conan.. insyaAllah~ Seorang yang sensitif dan pemalu.. Tak suka orang hipokrit.. Sekian terima kasih..

My Pet Baby Luna sudah pun lapar~ ::klik untuk bagi makan::

Monday, June 20, 2011

Hari baru~ di tempat lama..

 
Assalamualaikum dan Salam Sejahtera

Sebelum aku melalut ke lain, aku nak minta maaf banyak-banyak pada semua follower & rakan-rakan blogger sekalian.. uish..ayat agak skema.. sebabnya? aku tak dapat nak tinggalkan komen kat blog korang.. nak balas komen kat blog sendiri pun tak bleh.. just bleh jenguk-jenguk je.. line tenet tak bape nak ok.. duk maen ciku cak je.. ish~ saje tak mau aku melekat kat laptop la tu.. 

 Pada Madam Siti @ Noli.. nanti dah relaks skit saya join k =) 

 
Sekarang ni aku dah selamat bertapa di bumi Lipis.. hari pertama dah dapat jadual.. aiiiii~ semester ni ada 4 kursus.. ingatkan semester last kursus sikit je.. banyak jugak.. hOho~ tape.. tape.. gOod luck utk diri sendiri~ & utk kamOo kamOo jugak =)


Hari ni pendaftaran masuk budak-budak baru.. ramai tul famili yang datang.. tapi rasa cam kurang sesuatu je.. apa ye???? pape pun, selamat datang untuk adik-adik yang baru daftar masuk hari ni.. moga anda semua berjaya mengharungi hidup di bumi Lipis ni dengan jayanya.. hOhoho~ ketawa jahat nakal..

Walau di mana saja kita berada, yakinlah bahawa yang terbaik tak semestinya datang dalam bentuk yang indah.. sabarlah.. kerana yang indah itu akan tetap hadir walau tanpa kita disedari..
ok.. apa yang aku merepek ni???

K la.. aku stop dulu.. Jaga diri.. Jaga peribadi.. papai~ =)


yang baru masuk ni PPISMP ke KPLI???

4 comments:

Unknown said...

wah budak IPG..semoga dpt menuruskan pengajian yer... best yer dh mulkan pengjian

MerLe said...

hehe.. terima ksih =)

Hana said...

hana dari ipg kota bharu.:) asal kedah. salam perkenalan

MerLe said...

hi hana~ salam perkenalan.. =)