This is Me

My photo
Anak kelahiran bumi Kelantan mix Kedah yang stay di Terengganu dan baru tamat study di Pahang.. Punyai seorang suami dan dua anak patung peneman tidur.. Sangat suka pada milo ais kaw dan komik Detektif Conan.. insyaAllah~ Seorang yang sensitif dan pemalu.. Tak suka orang hipokrit.. Sekian terima kasih..

My Pet Baby Luna sudah pun lapar~ ::klik untuk bagi makan::

Monday, June 13, 2011

Dear Haffiz Lucky Draw : Elmo's Or Domo's?


Assalamualaikum dan salam Sejahtera..

Lama aku tak join pape yang blogger lain wat.. sO aku nak warming up dulu ngn join benda alah ni.. apakah? nak tahu? sila klik banner tuan punya Lucky Draw kat bawah ni..


ok.. aku tak tahu nak pilih yang mana.. dua-dua nampak comel.. tapi lepas lama pikir, aku pilih yang ni..

DOMO~ cam comel je nama dia..hehe



5 comments:

haffizmohdnoor said...

thanks joinning Dear Haffiz!!

misz athiqah said...

ala...saya dah xrajin nak join bda2 nie..huhu....=(

Adeela Oh Lala said...

woww.. best ke darl :P

J.Syazwana said...

domo memang comel !!
suke suke. hehehe

MerLe said...

haffiz : ur welcome =)

tiqah : sama la tp skg ni smangat rjin tgh dtg, sbb tu nk join..hOho~

adeela : hehe..taktau la..sje2 join bg support..

syazwana : kan..kan..kan.. cm comel je bile sebut.. domo~ domo~ domo~