This is Me

My photo
Anak kelahiran bumi Kelantan mix Kedah yang stay di Terengganu dan baru tamat study di Pahang.. Punyai seorang suami dan dua anak patung peneman tidur.. Sangat suka pada milo ais kaw dan komik Detektif Conan.. insyaAllah~ Seorang yang sensitif dan pemalu.. Tak suka orang hipokrit.. Sekian terima kasih..

My Pet Baby Luna sudah pun lapar~ ::klik untuk bagi makan::

Thursday, June 9, 2011

Selamat Berubah Status~

ciku..cak..aaaaaaaaaaaaaa~ hehe~

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Hari ni line tenet cam ciput.. loading punya la lama.. aku siap boleh masak air, tunggu air masak, buat air milo, makan ngn roti, basuh cawan.. baru habis loading.. bagus bangat kan~ nasib baik mOod hepi aku tak hilang lagi.. hOho~

Kesimpulannya, tak dapat gak nak wat singgah sahur kat blog korang.. ada gak la aku singgah kat beberapa hentian tapi takleh nak tinggal jejak.. pape pun, aku terperasan sesuatu.. 

ADA ENTRI YANG HILANG!!!!

macam mana boleh hilang~ =(

Pape pun, tu bukan topik utama hari ni.. entri kali ni aku tujukan khas buat sorang cek mek molek kelahiran Johor.. hari ni, statusnya akan berubah dari anak mak pada bini orang.. hOho~


Selepas apa yang berlaku dulu, aku hanya mengharapkan agar sinar bahagia akan muncul dalam hidupnya.. siapa sangka, sengketa yang pernah tercipta merapatkan lagi hubungan kita.. benarlah..tiap apa yang terjadi, ada hikmah yang tersembunyi.. dalam pahit hempedu, masih terasa manisnya madu.. tetiba jadi skema..haha~ merapu-rapu 

Ok.. aku dah start nak bermadah bagai ni.. sO sebelum aku melalut lagi, baik berenti dengan kadar yang segera.. pape pun, aku nak ucapkan..


SELAMAT PENGANTIN BARU CHA~
Moga kekal hingga ke akhir hayat =)


curik 1 gambar...hOho~


Tabahkanlah hati budak~ dah jadi bini orang kena kuat semangat..

8 comments:

Unknown said...

selamat pengntin baru juga bt shbat kamu tu..semoga kekal ke akhir hayat..incya-Alalh

MerLe said...

terima ksih~ tlg jwb utk dia..hehe

Unknown said...

k.subi lak ble? lalalalala~

Unknown said...

barakallahulahuma

Anaziaf Srm said...

anda pon same sis..hehehhee..btw,kak subiey sgt cantik la hari tuh..ngeee.. ;)
*out of topic lak ;P *

MerLe said...

wawa : hehe..akan datang..jeng3~

jiji : terima kasih daun keladi =)

yu : hehe..yu pun cantik hri tu.. rse cam dah lain skit nak banding ngn ms jumpa 1st dulu..

misz athiqah said...

kak subi!!...xcepat r kawen...xsabar nak tunggu yg atas2 kawen dulu nie..ha..ha..time tue baru saya leh ribut2 nak kawen..=p

MerLe said...

haha..nti k.subi gtau bile dh blik mktb yea..hOho~