This is Me

My photo
Anak kelahiran bumi Kelantan mix Kedah yang stay di Terengganu dan baru tamat study di Pahang.. Punyai seorang suami dan dua anak patung peneman tidur.. Sangat suka pada milo ais kaw dan komik Detektif Conan.. insyaAllah~ Seorang yang sensitif dan pemalu.. Tak suka orang hipokrit.. Sekian terima kasih..

My Pet Baby Luna sudah pun lapar~ ::klik untuk bagi makan::

Wednesday, June 22, 2011

Program apa???


Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Rasa cam dah naik lengah jari jemari duk menekan keyboard laptop yang segabak ni.. at last, bleh la jugak buka blog.. aiii~ line tenet agak slow di sini.. nak bayar pakcik brokben, duit tak bape nak hade lagi.. hOho~ tapi nampaknya aku memang dah nak kena bayar.. sebabnya???

Internship akan bermula sebulan lebih awal daripada  perancangan asal..

oyeh~ oyeh~ oyeh~ =D

..tapi sebenarnya... oh~ tidak~~~ =(

Aku akan internship kat sekolah yang aku praktikum sebelum ni.. maknanya, minggu depan aku dah kena bersiap sedia untuk jadi warga Bentong semula.. nasib baik dapat gak cari rumah untuk sebulan.. terima kasih pada Mudah.com yang memudahkan usaha aku mencari rumah sewa semalam.. hOho~ emmmm.... program apa aku nak wat kat sekolah nanti????

Bagi tempoh 2 minggu pertama ni, maktab aku wat kelas bertukar-tukar.. time masa EDU kat kelas lain.. masa kelas PRA plak kat kelas lain.. ok..bagus... aku memang suka jalan merata-rata ni.. =P


Sebenarnya aku nak tanya sikit.. 
Andai kata korang ada anak or adik yang belajar kat prasekolah, apa program yang korang rasa nak cikgu buat untuk budak-budak tecik tu? 
harap sangat korang boleh bagi idea kat aku sikit.. plizzzzz~ 
mata berkelip-kelip

K la.. aku nak g berblogwalking plak.. sementara line tenet tengah ok ni, baik aku gerak cepat-cepat.. kang dah tersekat-sekat nanti, tak dapat plak aku nak tinggalkan jejak..

Pape hal pun, jaga diri.. jaga peribadi.. papai~ =)


 cam kurang je sebab takde gambo baby kali ni.. huhu..


5 comments:

Unknown said...

oyeh2 tu cam member aku

Hana said...

bakal cikgu?? hana pun bakal cikgu..hehe

IMANSHAH said...

erm, buat apa ye..saya pun takde pengalaman..

Sunah Sakura said...

selamat mengajar yeeee~~~ hehehe..

MerLe said...

jiji : sape member ko tu ji?

hana : hehe..sama kita~

imanshah : tape..tape.. dah dpt idea.. tq =)

sunah : terima kasih~ =D