This is Me

My photo
Anak kelahiran bumi Kelantan mix Kedah yang stay di Terengganu dan baru tamat study di Pahang.. Punyai seorang suami dan dua anak patung peneman tidur.. Sangat suka pada milo ais kaw dan komik Detektif Conan.. insyaAllah~ Seorang yang sensitif dan pemalu.. Tak suka orang hipokrit.. Sekian terima kasih..

My Pet Baby Luna sudah pun lapar~ ::klik untuk bagi makan::

Friday, June 17, 2011

Jumaat dah datang~ 2 hari lagi~


Assalamualaikum dan Salam Sejahtera

Hari Jumaat datang lagi.. maknanya tinggal 2 hari baki cuti aku sebelum aku perlu berangkat pulang ke tempat aku menimba ilmu.. Lipis~ wait for me~ bajet tak sabar nak balik.. padahal...... 

"tidaaaaaaaakkkk~ tak mau balik~"

3 hari lagi semester baru akan bermula.. semester 8.. semester terakhir utk aku sebelum aku melangkah ke alam pekerjaan plus kedewasaan.. still takleh nak percaya yang aku dah nak masuk kategori dewasa.. rasa cam kanak-kanak lagi.. hOhoho~

aii tecik lagi..... lalalaaa~

Jaga diri.. Jaga peribadi.. papai~ =)



awak, drive keta leklok.. 

6 comments:

Unknown said...

erm mesti sedih kan

Unknown said...

hepi le tuuu

Anaziaf Srm said...

best la kak su dh nk habes..dh nk dewasa doh.. semoga kak su akan jadi cikgu yg berdedikasi! ;)

MerLe said...

miss ran : hehe.. sedih gak la.. rse cam mls lg nk msuk klas

jiji : awatnye?

sis yu : hehe.. tocey3~

miss lolly a.k.a luvfareda said...

yea sayang, t kite drive leklok :P

MerLe said...

hehe.. ok.. sy fhm lolly tlg jwb utk dia kn.. hehe