This is Me

My photo
Anak kelahiran bumi Kelantan mix Kedah yang stay di Terengganu dan baru tamat study di Pahang.. Punyai seorang suami dan dua anak patung peneman tidur.. Sangat suka pada milo ais kaw dan komik Detektif Conan.. insyaAllah~ Seorang yang sensitif dan pemalu.. Tak suka orang hipokrit.. Sekian terima kasih..

My Pet Baby Luna sudah pun lapar~ ::klik untuk bagi makan::

Wednesday, June 15, 2011

"Segmen | Tabiat saya yang paling pelik.."


Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Pagi yang indah ni, jom join segmen ni.. sape nak join jugak, klik kat header cik LULU yang cun melecun ni k =) 


Tabiat pelik? emmmmmm............. ok, ni yang aku ingat......

(1)
Kalu aku stress, aku mesti nak pekena milo ais.. bukan milo yang biasa-biasa.. nak yang kawww punya.. 1 gelas tu kalu boleh nak letak 8 hingga 10 sudu milo.. tarak gula.. tarak susu.. juz milo semata-mata.. sampai tahap yang paling teruk, penah dulu aku tambah lagi serbuk koko dalam milo tu.. rasanya? memang kawww tahap gaban la.. pahitnya memang takleh cakap.. tapi sangat la puas hati.. hOho~ sile jangan tiru yea adik-adik sekalian.. sekarang ni aku dah cuba nak kurangkan bilangan sudu milo.. kena berjimat la.. dulu takpe, mak ayah beli milo, sekarang dah kena beli sendiri.. hOho~

wallah~ wallah~ sangat sedappppppp~~~~ =D

(2)
Kalu time aku migrain, aku makan coklat.. yang selalu jadi pilihan? Nips.. kalu dah tak sedar diri tu, ntah bape plastik boleh habis.. pendek kata, tokey Nips tu kaya sebab aku la.. melampau betul statement.. haha~ tapi ni dulu la, sekarang dah kurang sikit.. 


(3)
Kalu aku dalam mood yang tak menentu, aku suka menconteng.. ikut la apa pun.. kalu kebetulan aku dalam kelas masa tu, aku conteng je papan putih kat depan tu.. tak kisah dah kalu orang tengok pun.. tapi time pensyarah takde je la.. lukis pokok ke.. lukis rumah ke.. lukis muka orang ke.. yang paling aku suka buat, tulis guna huruf yang aku reka sendiri.. aku reka sendiri sebab takmau orang tahu apa yang aku tulis.. sO kalu tengok aku duk tulis bentuk pelik-pelik tu, wat dono je la yea.. ::pesanan utk classmatezz..hOho~:

conteng~ conteng~ conteng~ 

K la.. tu je kot.. aku pun tak tau ni semua boleh masuk kategori pelik ke tak.. tapi rasanya kalu dah lain dari orang lain tu, kira pelik la kan.. hehe..

Pape pun, walau apa pun yang kita buat, jangan sampai menyusahkan orang.. 

Jaga diri.. Jaga peribadi.. papai~ =)


8 comments:

Ce'gu JAERA said...

hehehe.. memang pelik... ngee
salam ukhuwah salam kunjung mengunjung ya (",)

Nabila Wahab said...

perghh.. klu byk sgt milo mmg xleh telan la sy.. tp klu milo tabor sy ok.. hehehe :)

MerLe said...

gen2 : hehe.. terima kasih.. salam perkenalan...

imanabila : tu la psl.. bila ingt smula, rse cam pelik je cmne bleh telan..hehe

ezza haniza said...

saya pon suka milo jugakkkkkkk

btw i follow siniiii:)

MerLe said...

ezza : hehe..dah jumpa geng..thanks

shedameor said...

tak sembelit ke letak milo banyak2 ? pelik laa. btw, sheda pon join segmen ni :) jom kongsi2 cerita :)



http://shedameor.blogspot.com/2011/06/segmen-tabiat-saya-yang-paling-pelik.html

MerLe said...

idok la plk.. agaknya badan dh imun kot..hehe

Lulu Caldina said...

mnm milo tu tak pelik..yg peliknya tak letak gula..mana sedap..letak susu sedap..ngee