This is Me

My photo
Anak kelahiran bumi Kelantan mix Kedah yang stay di Terengganu dan baru tamat study di Pahang.. Punyai seorang suami dan dua anak patung peneman tidur.. Sangat suka pada milo ais kaw dan komik Detektif Conan.. insyaAllah~ Seorang yang sensitif dan pemalu.. Tak suka orang hipokrit.. Sekian terima kasih..

My Pet Baby Luna sudah pun lapar~ ::klik untuk bagi makan::

Saturday, June 11, 2011

Nomad + Tunang + Sekayu + Bola~ gomo kelate gomo~


Assalamualaikum dan Salam Sejahtera

Aku baru tiba di rumah kat Terengganu beberapa jam yang lalu.. best tul cuti kali ni sebab boleh balik Kedah ngan Kelantan.. banyak tempat aku berderat.. banyak perkara yang jadi.. dan banyak benda yang perlu difikirkan sepanjang cuti ni.. sO tak terasa sangat kebosanan melampau cam cuti-cuti sebelum  ni.. hOho~

Dalam perjalanan balik ni pun, sempat gak singgah kat rumah my rumet.. ok~ my rumet dah bertunang~ temanya warna merah.. wallah~ wallah~ menyerlah~ aku ada amik gambar tadi tapi memandangkan tukang amik gambo terlupa nak save gambo tu, sO takde la skg ni.. dengan kata lain, takleh nak tunjuk kat sini.. aiii~ 


Sebelum singgah kat rumah dia, sempat lagi gi kat Air Terjun Sekayu.. rumah dia tak jauh dari tempat tu, sO aku ngn famili singgah la kejap.. yelah..kang orang kata nama je duk kat Terengganu, penah g Kuala Berang tapi tak penah g kat Sekayu.. tak ke pelik tu???



ni aku mintak ngn pakcik Google.. gambar yang aku amik malas nak upload lagi..hOho~ tapi memang tempat ni cantik.. datang la kat sini..sesuai untuk fmili datang.. tapi masuk kena bayar.. motor free.. keta rm1.. van rm3.. bas rm5..  best tgk ramai fmili duk berkelah.. siapa ada masak-masak lagi.. suke3~

Tapi yang paling kecoh dan heboh hari  ni mestilah bab bola~ yea.. malam ni team Kelantan ngn Terengganu akan berentap di Bukit Jalil bagi tentukan juara.. aku opkosnye sokong Kelantan.. hOho~ pape pun aku ucapkan 'SELAMAT MAJU JAYA' pada dua-dua pasukan.. bermainlah dengan baik dan bersih.. menang kalah adat permainan kan.. pada penyokong plak, moga selamat sepanjang perjalanan pergi dan pulang.. hati-hati di jalan raya.. ingatlah orang yang tersayang.. pape pun.. gomo kelate gomo~ hehe~



Jaga diri.. Jaga peribadi.. papai~ =)


5 comments:

misz athiqah said...

alah!!!...kak subi gi kduri tunang kak syidah ker??..aloh..nape xsave pic..=(... kalo x leh tgk dah..hehe..
kak syidah dah tukar status..kak subi bila???...hehe...ganbatee kak subi...=p

Unknown said...

aku dah terkuajt dah ko leh ambik gambor iar terjun tu gaya gitu..

MerLe said...

tiqah : hehe..adik x ingt nk save td..tu la rugi sgt.. xpe nti kita tgk ngn shidah..hehe.. k.subi? akan datang..jeng3~ hehe..dah blik nti k.subi gtau

jiji : gmbr yg aku amik lbih kurang gitu la..aku cri gmbo yg lbih kurang sama yang aku amik dah tu..hOho~ =P

PinKy MoMMa said...

nak pegi sekayu jugaaaaaa..
patutnye plan nak pegi minggu ni ;)
tapi hujan pulak..

minggu depan mintak2 tak hujan huhu..

MerLe said...

hehe.. dtg la.. ptg2 mmg hujan.. dtg ms pgi x panas sgt.. sbb ble dh tghri panas.. best..sesuai untuk famili =)