This is Me

My photo
Anak kelahiran bumi Kelantan mix Kedah yang stay di Terengganu dan baru tamat study di Pahang.. Punyai seorang suami dan dua anak patung peneman tidur.. Sangat suka pada milo ais kaw dan komik Detektif Conan.. insyaAllah~ Seorang yang sensitif dan pemalu.. Tak suka orang hipokrit.. Sekian terima kasih..

My Pet Baby Luna sudah pun lapar~ ::klik untuk bagi makan::

Friday, June 17, 2011

JOM JOIN REVIEW BLOG and GIVEAWAY by CIK BUBU


Assalamualaikum dan Salam Sejahtera

Aku tahu pasal benda alah ni dari blog cik Purple tadi.. tertarik ngn 'domo' dalam banner tu, sO aku nak join jugak.. hOho~ sape mau join jugak, cam biasa k.. klik banner bawah ni ye~


Aku join ni sebab nak cik bubu review aku.. nama pun segmen review kan.. hOho~ boleh la tau apa lagi yang kurang, yang boleh aku tambah baik lagi.. boleh kan cik bubu~ mata berkelip-kelip.. & mana tau nasib agak baek kali ni boleh dapat hadiah.. hOho~ & 1 more thing.. dapat kenal lebih ramai kawan baru =)

Ok.. tu je.. harap random.org pilih aku..lalalaaa~ =P



Jaga diri.. Jaga peribadi.. papai~ =)


4 comments:

Unknown said...

eheh..kiutnye header die

MerLe said...

hehe.. kiut3~

cik bubu said...

okay syg hee :D
thnks join , gudluck k ^^

MerLe said...

tenkiu =)