This is Me

My photo
Anak kelahiran bumi Kelantan mix Kedah yang stay di Terengganu dan baru tamat study di Pahang.. Punyai seorang suami dan dua anak patung peneman tidur.. Sangat suka pada milo ais kaw dan komik Detektif Conan.. insyaAllah~ Seorang yang sensitif dan pemalu.. Tak suka orang hipokrit.. Sekian terima kasih..

My Pet Baby Luna sudah pun lapar~ ::klik untuk bagi makan::

Wednesday, June 15, 2011

GIVEAWAY CIK PURPLE

lalalalaaa~ warming up suara.. takde kaitan ag ngan entri.. hOho~

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.. 

Tadi aku join segmen cik Genk, sekarang giveaway cik Purple plak.. dua blogger ni katanya berkawan baik.. sO aku nak berlaku adil la.. join dua-dua.. baik tak aku.. hOho~ =P

Cam biasa, nak tau pape pasal giveaway ni, sila klik banner yang comey kat bawah ni otei~


Emmm.. untuk kali ni, aku nak tag....
moh kenal si cantik manis ni.. sekali lagi aku promote orang.. hehe~


Jaga diri.. Jaga peribadi.. papai~ =)


4 comments:

Cik Purple said...

thanks sudi join..:)

MerLe said...

sama-sama =)

Ieqa Swetluv said...

thanks merle.. insyaAllah ada kesempatan ika join giveaway ni ya =)

MerLe said...

thanks~ =)