This is Me

My photo
Anak kelahiran bumi Kelantan mix Kedah yang stay di Terengganu dan baru tamat study di Pahang.. Punyai seorang suami dan dua anak patung peneman tidur.. Sangat suka pada milo ais kaw dan komik Detektif Conan.. insyaAllah~ Seorang yang sensitif dan pemalu.. Tak suka orang hipokrit.. Sekian terima kasih..

My Pet Baby Luna sudah pun lapar~ ::klik untuk bagi makan::

Thursday, June 16, 2011

"Kalau Saya dapat RM300"

muka teruja..hOho~

 Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Aku belek-belek entri lama tadi, eh..ehh..ehhh~ rupenye aku tak join lagi contest ni.. memandangkan hadiahnya agak lumayan, apa salahnya aku mencuba nasib kan.. sape nak join jugak, sila klik banner yang colourful kat bawah ni deh.. =)


(1)
Aku penah berjanji ngan adik aku.. kalu dia dapat keputusan yang elok dalam SPM, aku nak bagi hadiah henpon.. perasan kaya la masa tu.. tup tup baru sedar tahun ni la adik aku exam SPM.. hOola hOola~ aku tak habis belajar lagi sO ongkos nak beli henpon dia selalu terguna untuk diri sendiri..hOho~ sO, andainya aku dapat, boleh la tenang sikit.. takyah pikir dah mana nak cari duit untuk beli.. sape suh janji sangat kan..huhu~


(2)
Untuk majlis aku hujung tahun ni.. hehe~ insyaAllah.. kalu dapat tu, kurang-kurang boleh la guna untuk tambah hadiah cenderahati ke, cover mana-mana yang tak cukup ke.. nak kawin kan kena guna banyak belanja.. hOho~ 


(3)
Takpun boleh guna untuk perbelanjaan aku kat maktab.. elaun ntah bila akan dapat.. kalu dapat, tak la rasa sesak sangat walaupun elaun tak dapat lagi.. nak minta ngan mak ayah rasa malu la plak.. semester akhir ni mesti banyak guna duit.. ok, dah mula berkira-kira apa yang kena bayar...emmmmm


Inilah antara sebab musababnya.. harap kak Safra boleh terima alasan yang aku bagi ni.. huhu~

Untuk kali ni, aku nak tag

Yang lain-lain pun boleh join sama.. mana tau ada rezeki.. rezeki Allah ada di mana-mana.. moh la join sama-sama nOoo~

Harta bukan segalanya dalam hidup.. tapi dengan harta, kita dapat membantu orang lain meneruskan hidup.. berbaktilah selagi mampu.. 

Jaga diri.. Jaga peribadi.. papai~ =)


2 comments:

Unknown said...

suka reason yang nom 1 !

hahaha biasa la , janji bole jee.. :)

gudluck tau !

Anaziaf Srm said...

thanks kak subi sbb tag..yu join gak ;)