This is Me

My photo
Anak kelahiran bumi Kelantan mix Kedah yang stay di Terengganu dan baru tamat study di Pahang.. Punyai seorang suami dan dua anak patung peneman tidur.. Sangat suka pada milo ais kaw dan komik Detektif Conan.. insyaAllah~ Seorang yang sensitif dan pemalu.. Tak suka orang hipokrit.. Sekian terima kasih..

My Pet Baby Luna sudah pun lapar~ ::klik untuk bagi makan::

Sunday, August 14, 2011

Tamama Task



nak tau lebih lanjut? sila klik...

Task kedua :

Bagi aku... cukup la dia boleh jaga aku dengan baik... boleh terima kelebihan dan kekurangan aku... boleh membantu bila aku susah... boleh berkongsi bila aku gembira... boleh bersama bila aku perlukan... boleh membimbing bila aku tersesat... boleh menenangkan bila aku terganggu.. 

Itu dah cukup.. sape la kita nak mengharap yang sempurna kalau diri pun tak sempurna kan...

Tapi yang penting!

Islam : tanpa agama, manusia mati....
Berpendidikan : prinsip aku --> ilmu yang boleh bimbing kita untuk pilih yang terbaik dalam hidup
Bekerjaya : tak kerja, gane nak bagi aku makan kan... makan adalah keperluan asas yang wajib dipenuhi..

Selesai task kedua~ =)

No comments: