This is Me

My photo
Anak kelahiran bumi Kelantan mix Kedah yang stay di Terengganu dan baru tamat study di Pahang.. Punyai seorang suami dan dua anak patung peneman tidur.. Sangat suka pada milo ais kaw dan komik Detektif Conan.. insyaAllah~ Seorang yang sensitif dan pemalu.. Tak suka orang hipokrit.. Sekian terima kasih..

My Pet Baby Luna sudah pun lapar~ ::klik untuk bagi makan::

Friday, August 19, 2011

Beethoven Virus punye pasal...


Assalamualaikum dan Salam Sejahtera...

Waktu-waktu gini selalunya orang akan wat entri pasal puasa, raya & malam lailatul qadar... tapi aku terbabas plak.. tadi sesaja skodeng YouTube.. tertaip perkataan Beethoven... 'ter' tau..bukan sengaja.. kuarlah 1 citer Korea.. aku tak penah tengok tapi rasenye dah lama citer ni.. 'ter'layan la plak.. sempat la habis 3 episod... hehe~ sibuk-sibuk gini pun sempat lagi duk tengok citer... ish3~

suka tengok orang maen alat muzik....sO sile faham kenapa aku ter'ralit' ngan citer ni...

Tapi..... si dia cam tau-tau je aku duk mengadap citer... tak pasal-pasal free je boleh dengar ceramah hal ehwal Islam dari dia tadi.. huhu~ sO...kena stop tengok citer... sambung wat kije balik~

Ok la... jumpa lagi di lain entri... papai~ =)

5 comments:

IMANSHAH said...

ralit kalau tengok benda yang kita suka

Unknown said...

lmbt demo laye ni

Abby Salvatore said...

abby baru2 ni ngadap lappy tengok ' The Arrivals' sampai lupa blog.kekeke

MerLe said...

imanshah : tu la..ralit tgk dorg maen..hehe

jiji : aku bru jumpa..hehe

abby : aah..The Arrivals pn best gak..

Sofea Lang said...

cte ni mak aku ske sgt..
dh ulang kt tv pn..nk tgk lg..

sy pn trbabas tgk cte korea hr ni...
tp stop separuh jln j..
kt mysoju.com lg byk cte korea best2..he3.
menghasut plak...