This is Me

My photo
Anak kelahiran bumi Kelantan mix Kedah yang stay di Terengganu dan baru tamat study di Pahang.. Punyai seorang suami dan dua anak patung peneman tidur.. Sangat suka pada milo ais kaw dan komik Detektif Conan.. insyaAllah~ Seorang yang sensitif dan pemalu.. Tak suka orang hipokrit.. Sekian terima kasih..

My Pet Baby Luna sudah pun lapar~ ::klik untuk bagi makan::

Sunday, August 14, 2011

Keroro Task



 sile klik~ =)

Tadi duk belek-belek... jumpa task ni... aku kan memang suka menambah kije yang memang dah banyak, sO aku nak la menjoinkan diri juga.. ni task pertama.. nak tau lebih lanjut? sila klik pada gambr alien di atas..hOho~

Aku?

  • Aku sorang gadis remaja yang masih sibuk ngan tugasan tahun akhir pengajian aku.. 
  • insyaAllah tahun depan aku rasmi sebagai seorang pendidik... 
  • anak kelahiran Pantai Timur kacukan ngan belah Utara... 
  • sO bahasa yang aku guna agak bercampur aduk... 
  • suka  gila sangat pada bahan bacaaan ngan kesenian... 
  • anak sulung daripada enam orang adik beradik yang semuanya cOmey lotey~ 
  • aku seorang yang suka berahsia, pendiam, tak suka cakap banyak... tapi kalau dah kenal baik, aku akan jadi macam bertih jagung... sila jangan bosan... 
  • emmmmm....sudah berpunya... hOho~

Tak tau nak cerita pe la... tu je kot... selesai tugas pertama~ =)

No comments: