This is Me

My photo
Anak kelahiran bumi Kelantan mix Kedah yang stay di Terengganu dan baru tamat study di Pahang.. Punyai seorang suami dan dua anak patung peneman tidur.. Sangat suka pada milo ais kaw dan komik Detektif Conan.. insyaAllah~ Seorang yang sensitif dan pemalu.. Tak suka orang hipokrit.. Sekian terima kasih..

My Pet Baby Luna sudah pun lapar~ ::klik untuk bagi makan::

Sunday, August 14, 2011

Giroro Task



Kelebihan aku? 

Ok.. aku bukan nak puji diri sendiri.. tapi dah dia nak aku gitau, aku gitau je la kan... 
  • emmmmm.. aku rasa aku ni baik... hOho~ orang kata aku terlalu mudah maafkan orang.. entah la.. bagi aku, buat apa kita simpan dendam pada orang lain, bukannya boleh duit seguni pun kan... tambah sakit hati ada la... bila dah maafkan orang, tenang je rasa... 
  • aku pandai masak kot.. boleh la kalu setakat nak bagi kenyang... tapi kalu nak sedap aku takleh nak jamin la..hehe.. dia selalu kata aku masak tak sedap..huhu~ sampai hati awak =(
  • emmmm.... susahlah soklan ni.. tak jawab tape ke? kang terlebih cakap orang kata angkat bakul sendiri plak.. cukup la tu...

Kelemahan aku?

  • Aku suka membebel.. hehe~ adik yang aku bongsu selalu kata "along ni macam budak umur 2 tahun la..suka sangat membebel" 
  • Mudah nangis..huhuhuu~ tak tau la nape mudah sangat kuar air mata... sensitif bebeno... terutama sekali time 'makcik bulan' nak datang...
  • Lambat nak faham... kadang-kadang aku kena tanya banyak kali baru boleh faham... ish3~
  • Lemah matematik... huhuhu~ aku suka subjek ni... tapi sampai sekarang bila nampak je nombor banyak-banyak, rasa cam blur ngan tiba-tiba...
  • Mudah hilang ingatan...hehe... ni statement ustaz masa aku sekolah dulu...

emmmm... dah la...banyak la plak... selesai task ketiga~ =)


2 comments:

Makbed said...

tak suka math ....

MerLe said...

suka tp x faham pape pun..huhu