This is Me

My photo
Anak kelahiran bumi Kelantan mix Kedah yang stay di Terengganu dan baru tamat study di Pahang.. Punyai seorang suami dan dua anak patung peneman tidur.. Sangat suka pada milo ais kaw dan komik Detektif Conan.. insyaAllah~ Seorang yang sensitif dan pemalu.. Tak suka orang hipokrit.. Sekian terima kasih..

My Pet Baby Luna sudah pun lapar~ ::klik untuk bagi makan::

Wednesday, August 3, 2011

Jangan Lupakan Aku... =(


 Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Aku akan bercuti cuti je, bukan berhenti dari berblog untuk beberapa waktu hingga masalah cik Lappy tersayang ni dapat diselesaikan.. aku sedih ni tau.. harap korang jangan lupakan aku =P mengada-ngada di situ..

Pape pun, untuk tak buat korang lupakan aku, aku dah wat 1 contest... sila rujuk SINI

Sila la datang memeriahkan my 1st contest tu ye.. rajin-rajinkanlah jari jemarimu untuk menjoinkan diri anda.. kedatangan korang semua akan setia disambut oleh my petpet Luna yang sentiasa menanti korang bagi makan..hehe

Semoga berjumpa lagi.. jaga diri... jaga peribadi... papai~ =)


3 comments:

Unknown said...

aku nak pikir2 lu..

PinKy MoMMa said...

selamat berehat dik..x pe nnt lappy dah sihat..leh berblogging ngan jayanyer ye :)

slmt berpuasa jg hehe..

Hafizin Jamil said...

selamat bercuti la tuan belog..aha