This is Me

My photo
Anak kelahiran bumi Kelantan mix Kedah yang stay di Terengganu dan baru tamat study di Pahang.. Punyai seorang suami dan dua anak patung peneman tidur.. Sangat suka pada milo ais kaw dan komik Detektif Conan.. insyaAllah~ Seorang yang sensitif dan pemalu.. Tak suka orang hipokrit.. Sekian terima kasih..

My Pet Baby Luna sudah pun lapar~ ::klik untuk bagi makan::

Sunday, August 14, 2011

Dororo Task



Idola Blogger?

emmmm... idola tu camne? tak tau la... bagi aku semua sama je.. yang beza hanya pengisian dan cara dia design blog masing-masing... ada la beberapa blog yang orang kata bagus... tapi kalu yang bagi inspirasi pada aku untuk jadi seorang blogger adalah cik Lolly...  idola? tak tau la... semuanya idola aku sebab blog korang comey-comey belaka~ suka tengok blog yang comey.. hehe~

Blog kegemaran?

Blog yang selalu aku singgah adalah blog yang selalu datang komen entri aku... ada gak beberapa blog yang memang aku akan singgah cam blog JIJI, Sunah Sakura, Pinky Momma, Shera, sis Yu... emmmm... ramai la... nak sebut semua banyak sangat... mana yang ada entri baru, aku singgah la kalu sempat... & aku suka singgah bog-blog yang comey... ada doodle ke.. bOleh maen conteng-conteng kat header cam blog Erti Kehidupan tu ke.. ok..aku suka nyonteng-nyonteng... sekian

ok~ dah selesai task keempat~ =)


No comments: