This is Me

My photo
Anak kelahiran bumi Kelantan mix Kedah yang stay di Terengganu dan baru tamat study di Pahang.. Punyai seorang suami dan dua anak patung peneman tidur.. Sangat suka pada milo ais kaw dan komik Detektif Conan.. insyaAllah~ Seorang yang sensitif dan pemalu.. Tak suka orang hipokrit.. Sekian terima kasih..

My Pet Baby Luna sudah pun lapar~ ::klik untuk bagi makan::

Friday, April 29, 2011

Wedding...Waiting for that... =P


Assalamualaikum & Salam Sejahtera~ =)

Banyak citer hari ni.. tapi aku story satu-satu la deh.. sedang sibuk nak berkemas.. tempoh praktikum aku dah tamat.. thats mean aku dah kena kembali ke Lipis yang ku cintak-i sepenuh hati jiwa ragaku.. hOho~ =P 
Pape pun, citer yang menarik perhatian & mata aku untuk terus memandang tv tadi adalah pasal perkahwinan diraja Britain.. sape lagi kalu tak Putera William & Kate.. dOrang sO sweet ok... i like~ hOho~ 


Mak aku minat sangat mendiang Puteri Diana.. tingat dulu time aku kecik, mak aku simpan buku pasal dia banyak bangat.. ada buku pasal gambar-gambar je.. ada pasal tulisan yang ntah aku tak tau apa di sebut sebab bukan dalam bahasa ibundaku.. hOho~ aku yakin dengan sepenuh hati, mesti dia mengadap tv tengok majlis perkahwinan tu petang tadi.. aku dengar ada dalam ntv7 ngn astro.. aku tak boleh tengok sebab tv kat umah aku ni takde ntv7 apatah lagi astro.. huhu~ kesian tak? kesian tak?

peminat mak aku.. eh,silap.. mak aku minat dia..

Pape pun..hOpe the best untuk dorang.. tak suka tengok banyak sangat kes cerai-cerai sekarang ni..



Nota Tapak Kaki :

1) hari ni besday housemate aku.. nana~ hepi besday tO yOu~ =)

2) sibuk mengemas barang + pening pale pikir macam mana nak bawa balik barang ke Lipis semula.. sO banyak~ =(

3) hari terakhir di sekolah.. ada sebak di hati.. huhuuu~ nanti aku citer lain kali...





No comments: