This is Me

My photo
Anak kelahiran bumi Kelantan mix Kedah yang stay di Terengganu dan baru tamat study di Pahang.. Punyai seorang suami dan dua anak patung peneman tidur.. Sangat suka pada milo ais kaw dan komik Detektif Conan.. insyaAllah~ Seorang yang sensitif dan pemalu.. Tak suka orang hipokrit.. Sekian terima kasih..

My Pet Baby Luna sudah pun lapar~ ::klik untuk bagi makan::

Thursday, April 28, 2011

Tenang - tenang air di kali..

setenang waktu tidur....

Selepas berhempas pulas dalam tempoh masa yang aku sendiri pun dah tak ingat brape lama, akhirnya...........

MERDEKA!!!!!!

Tinggal 1 hari lagi aku kat tempat praktikum ni, baru observe selesai.. baru faham apa yang kawan-kawan aku rasa minggu lepas.. sangat la lega lepas selesai penilaian terakhir.. sebenarnya aku terfikir jugak.. nape time nak observe je jadi hidup bagai tunggang langgang.. hiperbola di situ.. rasa semua macam tak betul.. nak mengajar pun jadi tak kuar suara.. padahal suara aku la yang paling kuat kat sekolah.. perasan..hOho~

Pape pun..aku rasa lega sekarang ni.. rasa tenaaaaaaaannnggg je... takde dah pensyarah nak datang observe.. hOho~ tapi pada masa yang sama, ada terselit sikit rasa sedih.. tinggal 1 hari lagi aku kat sekolah.. maknanya tinggal 1 hari je lagi aku boleh duk godeng-godeng ngan budak-budak yang kiut miut tiut ni..




agak-agak aku datang semula bulan 8 ni, dorang ingat aku lagi tak..huhu



No comments: