This is Me

My photo
Anak kelahiran bumi Kelantan mix Kedah yang stay di Terengganu dan baru tamat study di Pahang.. Punyai seorang suami dan dua anak patung peneman tidur.. Sangat suka pada milo ais kaw dan komik Detektif Conan.. insyaAllah~ Seorang yang sensitif dan pemalu.. Tak suka orang hipokrit.. Sekian terima kasih..

My Pet Baby Luna sudah pun lapar~ ::klik untuk bagi makan::

Thursday, April 7, 2011

Falling in LOVE again & again & again & again..........



Aku sangat suke budak kecik.. yea..apa lagi tengok gambar budak kecik.. sangat sangat suke.. cume masalahnye budak kecik je tak suke aku.. why? why? why?  tak puas hati..  aku tak wat pape pun.. biasa la kalu cubit-cubit pipi budak kan.. sape suh pipi dia gebu sangat.. 
aiiii~ budak sangat cOmey~ i like~

Tapi aku dah stop aktiviti cubit-cubit pipi budak ni bila aku mula sedar betapa sakitnya pipi kalu kena cubit.. sakit wOoo~ gosok-gosok pipi.. dan aku mula kawal diri dan jari jemariku bila jumpa golongan-golongan ini...

wOoooo...besar mata kamOo..i like~

 kecomelannya terserlah di situ..wallah~

senyuman yang menawan..tOmeynye~


sangat cOmey kan... anak sape la ni???

tapi ada sOrang budak ni yang boleh buat aku tak boleh kawal emosi bile tengok gambar dia..asal tengok je gambar dia ni aku rase cam nak jerit kuat-kuat..

KAMU SANGAT COMEL OK~~~~~


falling in love wif u..again..



nak cubit sikit pipi tu........tapi tak berani......hOho~



2 comments:

Admin said...

he2..
kawen cpt2..
nnt insyaallah kuar klon baby tu :)

MerLe said...

ayu tlg doa banyak2..hehe