This is Me

My photo
Anak kelahiran bumi Kelantan mix Kedah yang stay di Terengganu dan baru tamat study di Pahang.. Punyai seorang suami dan dua anak patung peneman tidur.. Sangat suka pada milo ais kaw dan komik Detektif Conan.. insyaAllah~ Seorang yang sensitif dan pemalu.. Tak suka orang hipokrit.. Sekian terima kasih..

My Pet Baby Luna sudah pun lapar~ ::klik untuk bagi makan::

Sunday, April 10, 2011

D.E.D.I.K.A.S.I buat kamOo =)


T.H.A.N.K...Y.O.U...S.O...M.U.C.H

Orang kata malu bertanya sesat jalan..malas nak tanya bodoh sombong.. betul kan..
Thanks pada cik azi nur yang membantu menjawab persoalan aku.. tOcey3~ aku dah follow blog dia.. cOmey~ ada gambar kartun-kartun.. &  gambar baby yag sangat cOmey~ i like~ hehe.. terima kasih jugak pada maribina blog.blogspot.com yang bagi banyak tip tapi aku tak faham-faham..hehe.. tapi nape still bleh cOpy tang gambar??? sape bleh tolong, sile tolong saye~ saye budak baru belajar, kalu salah tolong betulkan.. apa ni? kejap aku kejap saye.. bercampur-campur cam rojak..

Pagi ni ingat nak siapkan asgment.. kawan aku yang duk kat Jerantut dah bagi warning kata encik pensyarah dah marah.. oh nO~ harap dapat siap ngan kadar yang segera.. tu la..sape suh wat kije last minit.. pelempang sedas ke pipi..

Aku jenguk-jenguk beberapa blog tadi.. ada la beberapa entri sempat aku baca..

1) mia cter pasal batu sungai.. pasal ape? sile baca sndiri..hehe.. aku suka header dia.. cantik~ nak yang macam tu~
2) yaya pasal praktikum.. ada lagi pasal VOC.. kawan aku ada yang pakai.. aku belum lagi.. tak sampai seru lagi untuk mencuba..hehe
3) jiji pasal tandas & nak g camping..sile balik cepat-cepat ye..dia kalu tak merapu bukan jiji namanya..blog yang sokmo aku singgah time aku mOod tak bape nak betul..hOho~
4) solehah pasal pindah..pindah apa? haaaa..g jenguk blog dia kalu nak tahu.. aku suka gak jenguk-jenguk sebab dia banyak tip & tutorial 
5) sis yu pasal kawan baru.. baru sambut 8 bulan anniversary.. adik my dear yang sangat sempoi.. =)
6) lolly takde entri baru lagi..mybe tak balik lagi dari bercuti..bestnye dia~ kalu nak tau, lolly la penyebab aku wat blog..sangat suka baca blog dia..nak tergelak je cam baca blog pakcik jiji..hehe
7) elia pun takde entri baru lagi..sibuk kot..suke sbb dia cOmey.. & sebab adik aku minat encik MIA dia.. sO bile balik umah, aku buka blog dia untuk adik aku sebab dia nak tengok gambar Khairul Fahmi..adik aku yang tengok, bukan aku ok..
8) ayu pun sama..dia junior aku.. last entri hari tu dia citer pasal sekolah tempat dia praktikum.. aku suka baca entri dia sebab cara dia lain ckit.. 
9) sorang lagi maria james..dia pun junior aku tapi aku taktau dia tau tak aku ni senior dia..hehe..tapi taktau nape aku takleh buka blog dia.. why? why? why

Ramai lagi la..ada lagi kawan-kawan aku..penat nak sebut satu-satu.. ada yang aku komen, ada yang aku sempat baca je.. line tenet tak bape nak elok ni.. nak start wat kije pulak.. doakan aku dapat siapkan dengan jayanya.. hOho~


k la...papai~ =)



No comments: