This is Me

My photo
Anak kelahiran bumi Kelantan mix Kedah yang stay di Terengganu dan baru tamat study di Pahang.. Punyai seorang suami dan dua anak patung peneman tidur.. Sangat suka pada milo ais kaw dan komik Detektif Conan.. insyaAllah~ Seorang yang sensitif dan pemalu.. Tak suka orang hipokrit.. Sekian terima kasih..

My Pet Baby Luna sudah pun lapar~ ::klik untuk bagi makan::

Sunday, April 3, 2011

Hari Bertemu K.A.W.A.N


Aku berderat lagi.. hOho~ kali ni ke Jerantut..alaaa Jerantut je...bukannya g London pun..cuti dua hari je..ok la tu daripada terperuk je kat rumah sorang-sorang..duk di perantauan ni takleh duk umah sorang-sorang.. nanti dapat sakit.. sakit ape? homesick..hOho~ alasan............

Memandangkan dua-dua housemate aku yang ada keta berderat ke luar negeri Pahang ni, maka aku ngn sorang lagi housemate aku telah g berderat ke Jerantut.. umah kawan-kawan yang praktikum kat sana..i tak pegi berfoya-foya ok..saje g jenguk kawan2 kat sana.. lama tak jumpa rindu kembali menjelma.. cewah di situ.. hOho~

Aku g berempat.. bukan merempat.. sebut betul-betul........... berEMPAT.. opkos girlzzzzz only... apa yang wat i tacing veli-veli muchhhh bile dorang wat makan besar sempena kedatangan kami.. ramai gak la kawan-kawan yg praktikum di kawasan Jerantut ngn Temerloh datang sekali.. opkosss girlzzzzzzzzzzzz only jugak... wat makan biasa-biasa je.. biasa la, budak tengah praktikum lagi la katakan.. takleh berharap nak makan benda-benda yang hebat tahap babas kan.. sekurang-kurangnya dorang wat jugak untuk kami yang datang dari jauh ni..  
jauh la sangat kan.. dalam 2jam je nak ke sana..hehe~

Ni la makanan yang dihidangkan..ok la kan..bajet tak banyak nk wat yang macam-macam lagi.. aku faham sebab kite serupa~ nway, thank you sOooooo much buat tuan-tuan rumah tu... kenyang i makan...

Tak lupa pada tuan-tuan rumah tempat aku menginap.. terima kasih banyak-banyak jugak sebab bagi aku tidur atas tilam yang sangat empuk~ i like~

Terima kasih jugak pada yang bawa aku sampai bleh smpai Jerantut.. thank yOu frenzzzzz~ walaupun tersilap jalan sampai tersekat kat Bentong tapi tetap best sebab aku dapat jugak berderat minggu ni..hOho~ tocey~ =)
love u all.. =)



No comments: