This is Me

My photo
Anak kelahiran bumi Kelantan mix Kedah yang stay di Terengganu dan baru tamat study di Pahang.. Punyai seorang suami dan dua anak patung peneman tidur.. Sangat suka pada milo ais kaw dan komik Detektif Conan.. insyaAllah~ Seorang yang sensitif dan pemalu.. Tak suka orang hipokrit.. Sekian terima kasih..

My Pet Baby Luna sudah pun lapar~ ::klik untuk bagi makan::

Friday, April 8, 2011

Blue is Biru..

red riding hood????

Ape warna favourite korang? ada yang minat merah, biru, hijau, kuning bla bla bla.. & yang aku tahu, ramai kaum sejenisku @ wanita amat menggemari warna merah jambu @ pink.. why? aku tak tahu.. mungkin sebab naluri wanita memang suka benda-benda yang nampak lembut, soft dan  sO sweet mata memandang.. tapi aku agak pelik jugak.. nape warna pink selalu dikaitkan dengan imej lembut? sampaikan kalu ada laki pakai baju warna pink, mesti ramai yang terbuntang mata tak percaya.. well, aku rasa takde masalahnya kalu laki pakai warna pink.. nampak comel je.. hOho~ pape pun, aku kurang gemar ngan warna pink. bukan tak suka tapi kalu ada pilihan lain, aku akan lebih suka pilih warna lain. why? aku lebih suka tengok orang lain pakai baju warna pink daripada aku yang pakai..sebab bila orang lain pakai, nampak cantik je..tapi bila aku pakai, aku tak rasa nampak cantik pun..hOho~ ok tak jawapan aku tu..hehe.. naluri aku lebih pada warna biru, hitam ngan merah.. that's my fav.. tapi tak tau la nape baju aku banyak yang kaler pink.. baju kurung je rasenya dah bleh guna untuk seminggu kalu ada 'Minggu Warna Merah Jambu'.. ada ke? 
Pape pun, tak kisah la warna apa pun yang kita minat. yang penting hati mau baik punya.. biar apa jua warna pada pakaian kita, asalkan hati kita masih putih bersih suci murni sesuci embun pagi.. cewaaaahhhhh di situ~ hehe..

Bagi aku..

Biru itu ketenangan..
Merah itu semangat..
Hitam itu keunggulan..
hOho~ =P


No comments: