This is Me

My photo
Anak kelahiran bumi Kelantan mix Kedah yang stay di Terengganu dan baru tamat study di Pahang.. Punyai seorang suami dan dua anak patung peneman tidur.. Sangat suka pada milo ais kaw dan komik Detektif Conan.. insyaAllah~ Seorang yang sensitif dan pemalu.. Tak suka orang hipokrit.. Sekian terima kasih..

My Pet Baby Luna sudah pun lapar~ ::klik untuk bagi makan::

Saturday, April 23, 2011

B.L.U.R.......apakah itu???


Sunyi malam bagai mengerti
ada sesuatu di hati
ingin dirungkai segala yang bersarang
agar tiada lagi gusar
yang mengganggu hati dan naluri...


Sejujurnya

aku sedang berfikir

berfikir

dan berfikir...........


Ada sesuatu yang mengganggu otak fikiran aku saat dan waktu ini...


Apa yang perlu aku buat?


Apa yang perlu aku perkatakan??

Apa yang perlu aku taip untuk entri kali ni???


 
Otak dah tak bape nak betul..kena menidurkan diri dengan kadar yang segera



sOri..aku takde mOod sebab dot dot dot takde.....huhuhu~


2 comments:

Admin said...

nape xde mood nei..
sbb da kne blik mktab ea,
hehhehe.. sabar2~

MerLe said...

hehe..tau xpe...