This is Me

My photo
Anak kelahiran bumi Kelantan mix Kedah yang stay di Terengganu dan baru tamat study di Pahang.. Punyai seorang suami dan dua anak patung peneman tidur.. Sangat suka pada milo ais kaw dan komik Detektif Conan.. insyaAllah~ Seorang yang sensitif dan pemalu.. Tak suka orang hipokrit.. Sekian terima kasih..

My Pet Baby Luna sudah pun lapar~ ::klik untuk bagi makan::

Wednesday, April 13, 2011

Ketenangan... Tarik nafas dalam-dalam...



Selepas berhempas pulas selama beberapa hari, akhirnya masa yang ditunggu-tunggu tiba juga.. asgment aku dah siap~


Waaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhh~~~~~


Sangat lega rasa di hati ini.. =)  alhamdulillah syukur pada Allah yang mempermudahkan segala urusan.. tu la,buat lagi kije last minit.. padam muka pada diri sendiri.. aku baru dapat khabar.. pensyarah yang observe aku bertukar pulak.. bukannya dia bertukar ke tempat lain tapi ditukarkan dengan orang lain.. dengan kata lain, aku dapat pensyarah pembimbing baru.. oyeh~ oyeh~  purak-purak gembirak.. hOho~ yang tak bestnye bila partner aku bagitau, dia kata :

"Saya nak datang esok dan lusa untuk observe dua-dua hari.." 

Oyeh~ Oyeh lagi~ sambil pengsan atas tilam.. Aku sejujurnya tak kisah untuk di'observe'.. alah, mengajar je..apa susah kan.. gaya riak terserlah... astaghfirullahalazim~ sile jangan tiru.. yang aku malas sangat bila bab buat rph, bbm ngn lembaran kerja.. ohhhh wala-wala wala nang ibaaaa sungguh ku rasa di hati ini.. (maknanya "i sangat malas") nasib baik sekarang ni aku dalam mOod yang rajin sebab baru dapat semangat.. wallah~ wallah~ mahal kitak~ (maknanya "i sangat gembira") sesuka hati bagi makna sendiri.. pelempang sedas ke pipi

Ok la..dah kena start wat kije balik.. Pada yang sedang wat kije jugak, sile buat dengan seikhlas hatimu.. Sesungguhnya hati yang ikhlas akan membawa ketenangan dalam diri & kerja pun dapat siap dengan jayanya.. insya Allah.. 



Nota Tapak Kaki Yang Wangi :

1) Sis Yu masuk wad.. cepat-cepat sihat dik...

2) Pensyarah aku tak jadi datang esok.. dia datang lusa je.. sempat la nak sedia pape nanti =)



4 comments:

AnakPakZohar said...

ahahaa.... mahal kitakk.. ngee~~ selamat buat keje.. :P

MerLe said...

mahal kita~

Anaziaf Srm said...

cm ner kne observe????? oke ta????
btw, thanks sis for da wish dat nota kaki..auwww.. terharu jap..ngeeee.. ;)

MerLe said...

=) haha..xde pe la..observe ok je..alhmdulillah syukur..tggal 2x je lg..hOho~ x sbor nk hbis cpt2