This is Me

My photo
Anak kelahiran bumi Kelantan mix Kedah yang stay di Terengganu dan baru tamat study di Pahang.. Punyai seorang suami dan dua anak patung peneman tidur.. Sangat suka pada milo ais kaw dan komik Detektif Conan.. insyaAllah~ Seorang yang sensitif dan pemalu.. Tak suka orang hipokrit.. Sekian terima kasih..

My Pet Baby Luna sudah pun lapar~ ::klik untuk bagi makan::

Friday, April 22, 2011

K.E.Z.U.T.A.N =)


MUKADIMAH
Aku dapat satu kejutan........

PERMULAAN
Aku bagitau dia, aku mimpi dia curang...suspen tul mimpi pun

KESINAMBUNGAN
Dia mula bercerita pasal semua pompuan yang ada di sekeliling dia.. dari budak Tahun Satu sampai yang umur separuh abad... aiii...sengaja kamOo ye..

KLIMAKS
Dia bagitau nak keluar ngan kawan.........pompuan! 
memang sengaja mengundang kejelesanku =(

Tak lama lepas tu...

Dia call bagitau dah ada depan rumah pompuan tu..tapi pompuan tu tak keluar-keluar lagi...

tiba-tiba.......

PONNNN..PONNNNNNNNNNNNN

Ada keta hon depan rumah aku....

dan pada masa yang sama...

aku dengar bunyi hon gak dalam phone....

*
*
*
*
*
*
*
...berfikir sejenak...

*
*
*
*
*
*
*

AWAAAAAKKKKKKKKKK!!!!!!!! 
(bukan jeritan sebenar =P)

....suara gelak + call dimatikan....

KESIMPULAN
Rasa geram + suka + nak tergelak semua ada...kamOo memang pandai buat kejutan......




Nota Jemari Kaki :

Terasa bagai aura cemburu sedang membelenggu diri..tapi kenapa? perlu ke ada perasaan ni dalam diri? tak suka bila ada rasa benci...




2 comments:

misz athiqah said...

alahai...so sweet~~~~~..=)

MerLe said...

sweet sour semua ada ni..hehe