This is Me

My photo
Anak kelahiran bumi Kelantan mix Kedah yang stay di Terengganu dan baru tamat study di Pahang.. Punyai seorang suami dan dua anak patung peneman tidur.. Sangat suka pada milo ais kaw dan komik Detektif Conan.. insyaAllah~ Seorang yang sensitif dan pemalu.. Tak suka orang hipokrit.. Sekian terima kasih..

My Pet Baby Luna sudah pun lapar~ ::klik untuk bagi makan::

Sunday, April 24, 2011

BEN ASHAARI CARI BLOG LAH !


Assalamualaikum dan salam sejahtera........... 
ber'jurus' sungguh~ anak sapo la ni... hOho~

Aku godeng-godeng semua blog dalam senarai aku tadi & aku rasa ada sesuatu yang pelik berlaku.. nape banyak blog yang ada tajuk yang sama??? why???  Selepas siasatan dibuat, barulah tahu.. rupanya dorang masuk contest yang sama.. aku pun try la godeng-godeng jugak.. Ooooo..Ben Ashaari rupanya.. otai blog~ ble tengok syaratnya... 

Blog yang punya FOLLOWER di bawah 1000 sahaja

Eh,sesuai untuk aku la~ oleh itu, aku dengan secepat yang termampu mula la menggerakkan jari jemari ini.. Sape yang nak join jugak, klik kat gambar header dia kat bawah ni ok.. faham semua? bagus~ bagus~ bagus~ =)


Tapi ada soklan gak kena jawab..

Pertama :
Siapa pengaruhi buat blog?

Orang yang pengaruh aku ialah............jeng jeng jeng~ cik Lollyluvfarida~ tepuk sikit~ tepuk sikit~ aku dapat baca blog dia sebab dia ada link ke facebook.. sO tiap kali buka facebook, aku cari dia dulu.. pastu aku mula ada hobi baru.. baca blog orang.. lama-lama aku terfikir, duk baca yang orang je, yang sendiri takde.. tak best rasanya baca aje tanpa bagi komen.. sO at last aku buat gak satu.. & akhirnya dapat bertahan sampai sekarang.. The End~ =)

Kedua :
Siapa sumber inspirasi?

Emmm...soklan ni tak tau nak jawab apa... aku tulis entri ikut suka hati jiwa raga aku je.. keadaan sekeliling banyak bagi inspirasi pada aku.. aku minat menulis.. sO mungkin tu bagi inspirasi untuk aku terus ber'blogging'.. ok tak jawapan tu.. hOho~

Aku dah jawab soklan~ =)  harap diterima dengan baik.. 
cam hantar surat tawaran kije plak.. hehe~

Sape yang cukup syarat cam aku, moh la join ramai-ramai... jOm jOm jOm jOm.. kita hebOh hebOh~

Jaga diri... Jaga peribadi.. papai~ =)



Nota Berkaki Ayam :
baru balik dari berderat keliling bandar Jerantut.. sOooo penat.. lain aku aku citer-citer..