This is Me

My photo
Anak kelahiran bumi Kelantan mix Kedah yang stay di Terengganu dan baru tamat study di Pahang.. Punyai seorang suami dan dua anak patung peneman tidur.. Sangat suka pada milo ais kaw dan komik Detektif Conan.. insyaAllah~ Seorang yang sensitif dan pemalu.. Tak suka orang hipokrit.. Sekian terima kasih..

My Pet Baby Luna sudah pun lapar~ ::klik untuk bagi makan::

Thursday, April 7, 2011

Mahal Kita..Walang Nang Ibaaaaa~~~




Kebuntuan idea melanda diri pada waktu dan ketika ini...
Kemalasan mengganggu diri pada saat dan jam ini..

Tapi

Kebuntuan dan kemalasan tu tak dapat menghalang jari jemari ni untuk terus menaip dan menaip.. patut la kebelakangan ni tangan aku gatal sangat.. rupenye nak suh aku menaip.. alasan..hOho~
agak lama aku tak buat entry baru.. kesibukan membataskan diri untuk duduk mengadap laptop segabak kesayanganku ini.. esOk hari Jumaat, jadual mengajar aku free..hOho~ i like.. harap takde kena ganti kelas esOk. ada kerja yang perlu aku bereskan dalam kadar yang segera.. tarikh hntr asgment dah dekat.. aku tak start menaip lagi.. video pun tak amik lagi.. aiyaiyai~ ecceli, aku kena buat satu rakaman video konon-kononnye wat sesi kaunseling kat budak.. tapi atas sebab sifat malu-malu tucing plus malas tahap takleh nak sebut melanda diri, rakaman still tak buat.. esOk kena buat jugak.. 

yea~ gOod luck untuk diri sendiri.. chayOk~

Sekarang ni aku duk gila dengar satu lagu ni.. opsss..tak gila lagi.. just suka je.. walaupun tak tau hape kejadahkah yang disebut itu.. tapi tetap menusuk jauh ke lubuk hatiku~ cewaaaahhhhh~~~~

nak tau lagu ape?



Peringatan :


Sila abaikan adegan yang tak elok.. tutup matamu dengan jari jemarimu yang cantik itu kalu ada yang PELIK ok.. huhu~


                              




Mahal kita~~~ walang nang iba~~~





No comments: