This is Me

My photo
Anak kelahiran bumi Kelantan mix Kedah yang stay di Terengganu dan baru tamat study di Pahang.. Punyai seorang suami dan dua anak patung peneman tidur.. Sangat suka pada milo ais kaw dan komik Detektif Conan.. insyaAllah~ Seorang yang sensitif dan pemalu.. Tak suka orang hipokrit.. Sekian terima kasih..

My Pet Baby Luna sudah pun lapar~ ::klik untuk bagi makan::

Friday, September 30, 2011

Kuala Tahan~ i'm coming~ =)

 Salam....

Aku menaip dalam keadaan tergesa...

Setengah jam lagi aku akan bertolak ke Kuala Tahan... kat mana? kat Taman Negara... untuk apa? nanti aku gitau semula... nak mengemas barang jap... 

So... kalau aku senyap dalam tempoh masa 3, 4 hari ni, i'm sorry k... balik nanti aku singgah kat blog anda-anda semua... tinggalkan jejak k~

Jangan lupa datang bagi Luna makan~ hehe

Doakan aku selamat pergi dan selamat pulang...

Jumpa lagi~ papai~ =)


No comments: