This is Me

My photo
Anak kelahiran bumi Kelantan mix Kedah yang stay di Terengganu dan baru tamat study di Pahang.. Punyai seorang suami dan dua anak patung peneman tidur.. Sangat suka pada milo ais kaw dan komik Detektif Conan.. insyaAllah~ Seorang yang sensitif dan pemalu.. Tak suka orang hipokrit.. Sekian terima kasih..

My Pet Baby Luna sudah pun lapar~ ::klik untuk bagi makan::

Wednesday, September 28, 2011

SEGMEN : Lagu Ini ...

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera...

Lama aku tak join segmen... hari ni aku tergerak hati nak join segmen Tia... apakah? sile klik banner di bawah untuk tahu lebih lanjut...


sO... aku pilih lagu ni... why? adalaaaa~ ::gaya menggedik..hOho~::




Menatap indahnya senyuman diwajahmu
Membuat ku terdiam dan terpaku
Mengerti akan hadirnya cinta terindah
Saat kau peluk mesra tubuhku

Banyak kata
Yang tak mampu kuungkapkan
Kepada dirimu

Aku ingin engkau selalu
Hadir dan temani aku
Di setiap langkah
Yang meyakiniku
Kau tercipta untukku
Sepanjang hidupku

Aku ingin engkau selalu
Hadir dan temani aku
Di setiap langkah
Yang meyakiniku
Kau tercipta untukku
 
Meski waktu akan mampu
Memanggil seluruh ragaku
Ku ingin kau tau
Ku selalu milikmu
Yang mencintaimu
Sepanjang hidupku

Aku ingin engkau selalu
Hadir dan temani aku
Di setiap langkah
Yang meyakiniku
Kau tercipta untukku
 
Meski waktu akan mampu
Memanggil seluruh ragaku
Ku ingin kau tau
Ku selalu milikmu
Yang mencintaimu


awak ingat lagi tak???? ::jangan buat-buat lupa::


10 comments:

Shaherah said...

shera pun ske lagu ni ^_^

Unknown said...

wee ~ ni lagu Tia dulu2 .. hikhikhikkk ... teringat balek kenangan lama ..

Kancil 8349 said...

salam,

lagu zaman remaja bah nie...hehehe...time bujangan lagi...hehehe

jomlah ke blog Kancil untuk mendengar lagu pilihan Kancil

http://kancil8349.blogspot.com/2011/09/segmen-lagu-ini.html

Unknown said...

bila dgr lagu ni teringat dia..hmm :'(

http://sempoi-zone.blogspot.com/2011/09/segmen-lagu-ini.html

Alya Esprézzo™ said...

hehehhe..alya pun minatt lagu niee, hoho!

http://www.alyaesprezzo.com/2011/09/ku-menanti-ku-menangis.html

Marina said...

pernah tujukan lagu ni kat hubby time belum kawin dulu2..hehe.

http://marinafazli.blogspot.com/2011/09/segmen-lagu-ini.html

Run Away said...

memang suka lagu ni....terharu jap...kalau dengar...;d

~iz~ said...

iz pernah bagi cik hubby lagu ni..masa birthday dia..:)

singgah sini dari ruangan yg sama yer..:)

MerLe said...

aah..lagu masa mula2 knal dia dlu..hehe..dgr je msti ingat dia..

Unknown said...

wahh peminat ungu ramai nie..:) dr segmen yg sama