This is Me

My photo
Anak kelahiran bumi Kelantan mix Kedah yang stay di Terengganu dan baru tamat study di Pahang.. Punyai seorang suami dan dua anak patung peneman tidur.. Sangat suka pada milo ais kaw dan komik Detektif Conan.. insyaAllah~ Seorang yang sensitif dan pemalu.. Tak suka orang hipokrit.. Sekian terima kasih..

My Pet Baby Luna sudah pun lapar~ ::klik untuk bagi makan::

Tuesday, September 13, 2011

Perang minda bermula~


Assalamualaikum dan Salam Sejahtera...

Peperangan dah bermula~~~ bikin gempak je... =P

Hari ni bermula sesi perbentangan kajian tindakan bagi kelas aku... agak 'panas' jugak la tadi... walaupun ada beberapa insiden yang berlaku, so far so good semuanya ok lagi... tadi baru 3 orang yang bentang hasil kajian... kelas aku ada 20 orang... kalau ikut undian, aku pembentang terakhir untuk kelas aku... tak tau la nak hepi ke sedih... maybe boleh hepi sebab bleh tambah baik lagi lepas tengok pembentangan orang lain... yang tak bestnye... orang lain dah selesai, kita belum lagi... aiyoyo~ i tak suke bab tu...

"bila sampai giliran saya???"

...tetiba teringat dialog ni dalam satu filem Mamat Khalid... filem apa? cuba teka~hOho~ =P

 gambo tade kaitan... saje je nak letak...

Yang pastinya.... malam ni aku rasa tenang sikit berbanding malam - malam sebelum ni... rasa cam satu beban dah terlepas dari membelenggu otak fikiran... ok~ ter'hiperbola' sikit... Alhamdulillah, urusan dengan pihak HEP dah setel... sO walaupun kije banyak lagi pun, dah boleh tarik nafas lega... =)

...ucaplah Alhamdulillah~ deng deng deng~ syukur kita kepada Allah~ lagu background dalam kepala aku sekarang...


Tapi.... ada sedikit rasa kecewa dalam hati... perancangan yang diatur berbulan-bulan tak jadi sebagaimana yang diharapkan... tape la... mungkin apa yang jadi ni lebih baik... dan mungkin apa yang akan datang nanti berjuta-juta kali lebih baik lagi... i reda... seronok tengok semuanya dah bersedia ngan macam-macam 'peralatan'.. aku gak yang tak cari pape lagi... hOho~ pasal pe? nanti aku citer semula... 
 
K la... nak sambung wat kije semula bajet kononnye sibuk... hehe~

Jaga diri... Jaga peribadi... Jumpa lagi... papai~ =)


17 comments:

PinKy MoMMa said...

bila ada presentation..otak mula rasa tak tenang dan perut serta merta buat hal..aduh memulas tanpa meminta..ni sindrom sejak dari dulu lagi ngeee

Hafizin Jamil said...

tak best woo jadi orang yang last..

Unknown said...

penatian satu penyeksaan

MerLe said...

pinkymomma : tu la..hehe..nsib baik la skg ni dh ok

HJ & jiji : tau xpe..tak suke3~

Tengku Puteri said...

emm..kajian tindakan? emmm...sy pun dh kna mula gerak kerja kajian jugak..huuuu..tjuk mcm samar2 lagi...adesss..

MerLe said...

oh yeke? tape..tape.. wat slow2.. cri tjuk yg senang2 je.. takyah complicated sgt..boleh punye..

Unknown said...

hahaa , Tia lettew yang suka last buat pembentangan . tapi dalam masa yang sama asyik fikir je bila giliran aku niii .. huhuh

Ummi_R❀salici❀us said...

saya suka kalau dpt tgk org lain present dulu sblm saya ! :)

Unknown said...

suka tengok presentation sebab ada mcm2 jenis gaya persembahan...

Acik said...

memang turn last masa presentation amat menyakitkan ... rasa nak tertanggal jantung! :)

anismelon said...

jadi tengah tengah best..huuuu..anis penah dolu mse stdy jd presenter yg ptame..mmg kene bambu kaw kaw punye..wakaka

Shaherah said...

shera tak suka buat last2 presentation.. kkdg kte dh pnt2 pk.. Ade pulak yg tersama.. Bler kte bentang.. die cakap kte tru.. Tp kan macam penat kan.. Nk kne cari idea laen lagi.. uishh.. >.<"

Alya Esprézzo™ said...

haii haii..halo haloo, hee awk tersenarai di bloglist saya! :)

Unknown said...

hehe minat presentation! :D

Run Away said...

../salam kenal...;d

msredcheesecake said...

Gud luck presentation yea....

MerLe said...

selesai suda~ =D