This is Me

My photo
Anak kelahiran bumi Kelantan mix Kedah yang stay di Terengganu dan baru tamat study di Pahang.. Punyai seorang suami dan dua anak patung peneman tidur.. Sangat suka pada milo ais kaw dan komik Detektif Conan.. insyaAllah~ Seorang yang sensitif dan pemalu.. Tak suka orang hipokrit.. Sekian terima kasih..

My Pet Baby Luna sudah pun lapar~ ::klik untuk bagi makan::

Saturday, September 10, 2011

Sunyi......... Sendiri..........


Assalamualaikum dan Salam Sejahtera...

Rasa sunyi je... semalam aku tinggalkan rumet... hari ni aku ditinggalkan rumet... oh~ rumetku~ sila la pulang segera... 
shida, sile jangan muntah......

gambar tade kaitan......

Hari ni aku ditemani laptop, buku dan kertas-kertas yang berlambak atas meja... bila bersendiri dan biarkan diri merasa kesibukan yang datang, baru terasa aku ni masih seorang pelajar... baru sedar yang aku masih ada tugasan yang belum selesai... baru sedar rupanya masa berlalu begitu pantas... sedar tak sedar, minggu depan dah kena bentang laporan tesis... dah nak kena hantar asignment... dah nak exam... oh tidak~ bile eyh tarikh exam?

Pape pun... takleh nak serabut-serabut sangat... wat kije ngan tenang insyaAllah semua akan setel ngan baik... nasib baik encik Hubby sangat memahami bab ni... terima kasih awak~  
awak sibuk... saya pun sibuk... kesimpulannya kita memang suka menyibuk... ok...abaikan.......


awok~ saye nok piza~ ::ngade-ngade::



Jaga diri... Jaga peribadi... Jumpa lagi~ papai~ =)


7 comments:

daiaziz said...

pelajar itu sibuk atau buat2 sibuk?hahaha

Unknown said...

konon je tuu

Hafizin Jamil said...

bagus la tu...hehe

MerLe said...

dayah : dua2 sekali..hehe

jiji : konon pe ji..aku sibuk betul skg ni..skg ni je la..esok aku xtau lg..hehe

HJ : bgus3~ hehe

Sunah Sakura said...

sedapnye pizza...erkk!

sian dia ditinggalkan~ takpe, study2 tu hilang la rasa sedih ditinggalkan sorang2..hehehe

anismelon said...

nasib hubby memahami..hehehe..:)

MerLe said...

sunah : tu la psl..ngadap kije x ingat dh duk sorg

anismelon : hehe..nsib baek =)